سفری ارزان با تور کشتی کروز

به گزارش مجله نماشو، سفر با کشتی کروز به خودی خود ارزانتر از مدل پرواز هتل خواهد بود، اما باز هم با انتخاب های مناسبتر میتوانید ارزانترین راه برای سفر را انتخاب نمایید، در ادامه به مواردی که منتهی به ارزانتر شدن سفرتان میشود، خواهیم پرداخت.

سفری ارزان با تور کشتی کروز

کسانی که فکر می کنند گردشگری با تور کشتی کروز فقط برای افرادی که جیب های پر پول هستند،با خواندن این مقاله باید راجب این موضوع کمی تجدید نظر کنند،زیرا امکان دارد که با بودجه محدود و کاملا معمولی سفری با کروز داشته باشید.

ارزان ترین اتاق را انتخاب کنید

معمولا در کشتی های کروز اتاق با قیمت های متنوع بر اساس امکانات ،رو به منظره دریا، دارا بودن بالکن اختصاصی و ... در دسترس است. شما می توانید با توجه به بودجه خود اتاقی انتخاب کنید. شاید اتاق شما دارای امکانات خاصی نباشد اما امکان آمدن به عرشه و لذت بردن از دیگر امکانات کشتی را خواهید داشت.

سفری کوتاه داشته باشید

قطعا یک کروز 2تا 3 شب خیلی ارزانتر از کروز 13 شبی است. می توانید مقصدی نزدیکتر را برای سفر انتخاب کنید اما در عوض به جای وسیله های تکراری حمل و نقل، فرصت سفر با وسیله ای جدید مانند کروز را داشته باشید.

مقایسه با سایر وسایل حمل و نقل

برای انتخاب سفر با کروز کافیست کمی مقایسه انجام دهید. درست است که هزینه سفر با کروز در هر شرایطی بیشتر از دیگر وسایل حمل و نقل است اما باید به این نکته هم توجه کنید که در کروز شما دارای سرگرمی، محل اقامت و غذا هستید. اگر مقایسه ای میان این هزینه ها انجام دهید می بینید که سفر با کروز چندان هم گران نیست.

انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2421

به "سفری ارزان با تور کشتی کروز" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفری ارزان با تور کشتی کروز" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری ارزان با تور کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید