قاضی پور: این 60 میلیون نفری که به آن ها پول تعلق گرفته کجا هستند؟ ، نوبخت: به 18 میلیون نفر پرداخت شد

به گزارش مجله نماشو، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خواستار شفاف شدن وجه واریز برای 60 میلیون ایرانی شد.

قاضی پور: این 60 میلیون نفری که به آن ها پول تعلق گرفته کجا هستند؟ ، نوبخت: به 18 میلیون نفر پرداخت شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، نادر قاضی پور در جلسه علنی صبح امروز دوشنبه چهارم آذر ماه در تذکری با اشاره به وعده پرداخت وجه کمکی به 60 میلیون ایرانی در پی افزایش قیمت بنزین، اظهار کرد: از 60 میلیون نفری که آقای نوبخت گفتند برای آن ها مبلغی پرداخت می شود چیزی به کشاورزان و کارگران ارومیه پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: این 60 میلیون نفری که به آن ها پول تعلق گرفته کجا هستند؟ آن ها را به ما نشان دهید.

قاضی پور در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی درباره اختصاص 14 میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی گفت: مجلس با حمایت شخص شما مبلغ هنگفت 14 میلیارد دلار را در اختیار دولت قرار داد که به مستضعفان و کارگران برسد، اما همه این پول در کلانشهرها هزینه شد و سهمی به روستاییان نرسید و کشاورزان و کارگران از آن برخوردار نشدند. لازم است سهم روستاییان از این مبلغ مشخص شود و به آن ها کوپن یا کارت داده شود.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: در مورد 14 میلیارد دلار باید مکانیزمی باشد که امکانات دولت با ارز 4200 تومانی به دست مردم برسد. این موضوع در بودجه هم مطرح بود.

وی ادامه داد: با توجه به اشکالاتی که در سال جاری برای اختصاص این مبلغ وجود داشت باید در بودجه سال آینده آن را با مکانیزم جدیدی سامان دهیم که به دست مردم برسد.

  • نوبخت: 2420 میلیارد تومان حمایت معیشتی به حدود 18 میلیون خانوار پرداخت شد

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اولین مرحله پرداخت حمایت معیشتی به 17 میلیون و 700 هزار خانوار پرداخت شده است. در این مرحله بیش از 2420 میلیارد تومان به حساب سرپرستان خانوارها پرداخت شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 692

به "قاضی پور: این 60 میلیون نفری که به آن ها پول تعلق گرفته کجا هستند؟ ، نوبخت: به 18 میلیون نفر پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاضی پور: این 60 میلیون نفری که به آن ها پول تعلق گرفته کجا هستند؟ ، نوبخت: به 18 میلیون نفر پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید