قوس شمالی سن سیرو در دربی میلان خالی نمی ماند

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران: فرجام خواهی سران اینتر از مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا برای لغو مجازات آنها در دربی دلامدونینا مورد قبول واقع شد.

قوس شمالی سن سیرو در دربی میلان خالی نمی ماند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، اعتراض اینتری ها به فدراسیون فوتبال ایتالیا به خاطر محروم شدن آنها از فروش بلیت های قوس شمالی استادیوم سن سیرو برای دربی میلان جواب داد و به این ترتیب این قسمت از استادیوم در بازی فرداشب 2 همشهری میلانی خالی نخواهد ماند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا اینتر را به خاطر شعارهای نژادپرستانه طرفدارانش در جریان بازی برابر ناپولی جریمه و این تیم را به انجام یک بازی خانگی بدون حضور طرفدارانش در قوس شمالی استادیوم سن سیرو، محل استقرار طرفداران دوآتشه نراتزوری محکوم نموده بود.

این حکم با اعتراض سران اینتر روبرو شد، اعتراضی که ظاهراً سران کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا را متقاعد نموده محرومیت نراتزوری را لغو نمایند.

قوس شمالی استادیوم سن سیرو برای اینتری ها که فرداشب به عنوان میزبان دربی برابر میلان قرار می گیرند اهمیت فراوانی داشت تا آنجایی که خاویر زانتی، کاپیتان نراتزوری پیش از لغو مجازات تیمش در مورد خالی ماندن این قسمت از سن سیرو گفت: با خالی ماندن قوس شمالی استادیوم سن سیرو دربی جذابیت خود را کاملاً از دست می داد.

در همین حال فدراسیون فوتبال ایتالیا مجازات مشابه تیم رم را هم برای شعارهای نژادپرستانه طرفدارانش در دیدار برابر کتانیا را لغو کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 437

به "قوس شمالی سن سیرو در دربی میلان خالی نمی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوس شمالی سن سیرو در دربی میلان خالی نمی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید