مدرسه میمون ها در تایلند

به گزارش مجله نماشو، میمون‌ها یکی از جذابیت‌های تور تایلند هستند. این موجودات بازیگوش می‌توانند قابلیت بالایی برای فعالیت در بخش برداشت نارگیل داشته باشند. بنابراین در تایلند این حیوانات را آموزش می‌دهند.

مدرسه میمون ها در تایلند

استان 'پراچواپ خیری خان' تایلند که تولیدکننده بیشترین نارگیل است، شش روز در هفته و روزی هشت ساعت از میمون های کارگر استفاده می کنند.

در حالی که جمع آوری نارگیل روزی حدود هزار بات تایلند (28 دلار) درآمد دارد، اما اقدام آموزش دهندگان میمون ها، این عمل را به جاذبه گردشگری تبدیل کرده اند و از آن سود قابل توجهی به دست می آورند. این میمون ها که در یکسالگی تا دو سالگی دوره آموزش چیدن نارگیل را طی می کنند، در صورتی که به کارگران ماهری تبدیل شوند از بهای بالایی در بازار تایلند برخوردارند.

از موضوعات جالب در بین این میمون ها، تفاوت بین آن ها به دلیل استفاده از دست و یا استفاده از دست و پا به طور همزمان برای چیدن نارگیل است. این مزیت باعث می شود میمون هایی که از دست و پا استفاده می کنند با قیمتی حدود دو هزار دلار در تایلند خرید و فروش شوند. در تور تایلند با دیدن کار کردن میمون‌ها تعجب خواهید کرد.

آموزش میمون های کارگر به اقتصاد پردرآمد تبدیل شده است و اکنون موسسه های مختلفی برای آموزش آن ها در جنوب تایلند مشغول فعالیت هستند.

میمون‌های کارگر قدرت بالایی که دارند از بالا رفتن از درختان لذت می برند، از ارتفاع نمی ترسند، شکایتی ندارند، خواستار افزایش حقوق نیستند و گرایش به انجام فساد مالی نیز ندارند و نسبت به کارگرهای انسانی مزیت دارند.

از این میمون ها که به امنیت اجتماعی و بیمه حوادث نیز نیازی ندارند، به عنوان ماشین های زنده ای که برای کشاورزان نارگیل ارزش زیادی دارند، یاد می شود. 

در تور تایلند با سر و کله زدن با میمون‌ها می‌توانید برای خود یک سرگرمی بسازید.

انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2375

به "مدرسه میمون ها در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه میمون ها در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید