مدیر برنامه های مارتینس: لائوتارو نه به بارسلونا می رود نه به رئال مادرید

به گزارش مجله نماشو، مدیربرنامه های مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر شایعات اخیر درباره احتمال پیوستن این بازیکن 23 ساله به یکی از دو قدرت برتر فوتبال اسپانیا را رد کرد.

مدیر برنامه های مارتینس: لائوتارو نه به بارسلونا می رود نه به رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، تنها چند ساعت پس از انتشار خبرهایی جدید درباره توافق لائوتارو مارتینس با باشگاه رئال مادرید و منصرف شدن او از پیوستن به بارسلونا، این خبر توسط مدیربرنامه های او تکذیب شد.

شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا عصر دوشنبه مدعی شده بود که رئال مادرید در اقدامی غیرمنتظره با باشگاه اینتر تماس گرفته و برای خرید لائوتارو مارتینس با پیشنهادی به ارزش 100 میلیون یورو با این باشگاه ایتالیایی به توافق رسیده است.

انتشار این خبر پس از رؤیت شدن کارلوس بتو یاکه و رولاند زاراته - دو فردی که به عنوان مدیربرنامه و مشاور حقوقی لائوتارو فعالیت دارند - در حال ورود به دفتر مرکزی باشگاه اینتر در شهر میلان صورت گرفت اما خیلی طول نکشید که این خبر توسط آنها تکذیب شد.

بتو یاکه در گفت و گو با سایت توتومرکاتووب ایتالیا گفت: حضور ما در دفتر باشگاه اینتر صرفاً یک دید و بازدید معمولی بود و نه هیچ چیز دیگر. هیچ کدام از این داستان هایی که درباره رئال مادرید و بارسلونا منتشر شده است هم صحت ندارد. لائوتارو اینجا در اینتر می ماند.

لائوتارو مارتینس با اینتر قراردادی دارد که دو سال دیگر به سرانجام آن باقی مانده و غرامت فسخ آن هم 111 میلیون یورو است. البته این رقم تنها برای چند هفته در ماه جولای قابل پرداخت است که از آن موقع گذشته و مشتریان این بازیکن آرژانتینی حتی در صورت پرداخت غرامت فسخ قرارداد نیز باید تا تابستان سال آینده صبر نمایند. این در حالیست که باشگاه اینتر در کوشش است که مدت قراردادش با لائوتارو را تمدید کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3527

به "مدیر برنامه های مارتینس: لائوتارو نه به بارسلونا می رود نه به رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر برنامه های مارتینس: لائوتارو نه به بارسلونا می رود نه به رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید