معرفی سامانه برای درخواست بازنشستگی

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران : تامین اجتماعی امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی در سامانه خدمات غیرحضوریتامین را فراهم کرد.

معرفی سامانه برای درخواست بازنشستگی

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد:امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی، در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی eservices.tamin.ir ایجاد شده و بیمه شدگان می توانند با ورود به سامانه با کد کاربری و رمز عبور مختص خودشان و به وسیله گزینه درخواست بازنشستگی، نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال درخواست اقدام نمایند.

این سازمان اعلام نموده است:چنانچه درخواست بازنشستگی خارج از وقت اداری یا ایام تعطیل توسط بیمه شده ارسال گردد، ثبت درخواست در سیستم شعبه تامین اجتماعی، در اولین روز کاری بعدی صورت می گیرد.

تامین اجتماعی از بیمه شدگان درخواست نموده پس از ثبت درخواست بازنشستگی غیرحضوری تا اطلاع ثانوی به شعبه تامین اجتماعی مراجعه ننمایند. به محض اعلام سابقه از سوی واحد نام نویسی و حساب های انفرادی، مراحل بعدی انجام فرایند بازنشستگی، به متقاضی اطلاع رسانی می گردد.اخذ و کنترل اصل شناسنامه بیمه شده و امضای فرم درخواست بازنشستگی به منظور احراز هویت وی در اولین مراجعه الزامی است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1254

به "معرفی سامانه برای درخواست بازنشستگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سامانه برای درخواست بازنشستگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید