معرفی هتل 4 ستاره بناونچر مونترال کانادا

به گزارش مجله نماشو، این هتل در سال 1967 ساخته شده است و در مرکز شهر مونترال واقع شده و نزدیک به بسیاری از جاذبه های مهم این شهر است. این هتل با 2.5 هکتار از باغ ها و منظره های زیبا و همچنین سالن بی نظیر و استخر روباز و تراس، چشم انداز های خیره کننده ای را به داراست. هتل بناونچر مونترال همچنین دارای چندین رستوران لذیذ و همچنین امکانات برگزاری مهمانی است. فستیوال های متعدد، گالری های هنری، موزه ها و رستوران های مشهور این شهر تنها با چند قدم از هتل در دسترس هستند.

معرفی هتل 4 ستاره بناونچر مونترال کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل بناونچر مونترال

در این هتل 4 ستاره امکاناتی از جمله دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، امکان استفاده از خدمات برگزاری رویدادها و جلسات با 12 اتاق جلسه و 15081 متر فضای کنفرانس، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی اشاره نمود. علاوه بر این، مجهز به خدمات خشکشویی، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، مرکز تجاری 24 ساعته، خدمات تور و بلیط، میز پذیرش 24 ساعته، امکانات ورزشی 24 ساعته، خدمات چک این سریع، صندوق امانات و انبار چمدان است. پارکینگ با پرداخت هزینه در دسترس می باشد و سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه با هزینه اضافی، دسترسی به دستگاه خودپرداز بانک، روزنامه رایگان در لابی و آسانسور و بالابر می باشد. سالن آرایش و زیبایی، خدمات عروسی و یک باغ و یک کافی شاپ در هتل در دسترس است تا در آن مهمانان از نوشیدنی هایش لذت ببرند، دارای کارکنان چند زبانه می باشد که با زبان های ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، لهستانی، پرتغالی، روسی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل بناونچر مونترال

خدمات و امکانات تفریحی این هتل 4 ستاره نیز شامل استخر در فضای باز (تمام سال) و مرکز تناسب اندام می باشد، همچنین دارای یک باغ زیبا و یک کافه نیز می باشد که برای سفارش نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی دلخواه خود را در فضایی دلنشین همراه با چشم اندازی از فضای هتل بنوشید.

رستوران هتل

رستوران لی کاستیلون Le Castillon: اتاق غذاخوری رسمی با روشنایی بی نظیر، لوسترهای زیبا در معرض نمایش و دیوارهای سنگی و دارای منوی روزانه غذاهای فرانسوی با سرویس تابستانی در فضای باز برای ناهار و شام می باشد.

کافه بلودر Belvedere: واقع شده در لابی، صبحانه سبک، ناهار و شام را همراه با تنقلات ارائه می دهد. روزانه از صبح تا اوایل شب باز است و دارای محیطی نشستن راحت و صمیمی است.

امکانات اتاق های هتل

همه 397 اتاق این هتل مجهز به اینترنت سیمی و وای فای رایگان، تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سیستم گرمایش، ملافه های ضد آلرژی، منوی بالش و تهویه مطبوع تنها بخشی از خدمات این هتل می باشد. همچنین دارای میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، قهوه و چای ساز، یخچال، روزنامه های رایگان و تلفن نیز است. نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. اگر به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه از میز پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل بناونچر مونترال

  • اتاق دبل با دو تخت دبل: 36 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.
  • اتاق کویین با دو تخت کویین: 36 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.
  • اتاق کینگ: 33 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.
  • اتاق کویین: 33 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.
  • اتاق کینگ اکسکیوتیو: 36 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.
  • اتاق کینگ با یک تخت سوفا: 33 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.
  • استودیو کینگ: 47 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.
  • سویت کینگ با یک اتاق خواب: یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف مونترال

  • قصر کلیسای نوتردام: این قصر تا شما تنها 1 کیلومتر فاصله دارد. اگر با اتوبوس بروید معمولا 13 دقیقه ای آن را می بینید و با 5 تاکسی دقیقه راه دارید.
  • موزه هنرهای زیبا: این موزه با شما حدودا 1 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 5 دقیقه و با اتوبوس 12 دقیقه ای خواهید رسید.
  • مرکز خرید اتان: 600 متر از شما دورتر است که با تاکسی 4 دقیقه ای و با اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 8 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • دانشگاه مک گیل: حدودا 1 کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 4 دقیقه ای و با اتوبوس 8 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش پلس دِ آرت: برای رسیدن به این تئاتر که حدودا 1 کیلومتر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 4 دقیقه و اگر با اتوبوس بروید حدودا 10 دقیقه ای خواهید رسید.
  • مونترال بیودوم: با شما حدودا 5 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 16 دقیقه و با اتوبوس 40 دقیقه ای خواهید رسید.
  • مرکز بل: این مرکز با شما 500 متر فاصله دارد. با تاکسی تقریبا 5 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 7 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • بندر قدیمی مونترال: 1 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 7 دقیقه ای و با اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 16 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • موزه هنر معاصر: این موزه با شما حدودا 1 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 5 دقیقه و با اتوبوس 11 دقیقه ای خواهید رسید.
  • پارک مونت رویال: این پارک با شما 2 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی تقریبا 10 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 25 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو: این فرودگاه از شما 15 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 18 دقیقه ای و با اتوبوس 42 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل بناونچر مونترال

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا، کبک H5A 1E4، مونترال، خیابان د لا گائوچتیر900

900 Rue de la Gauchetière O, Montréal, QC H5A 1E4, Canada

منبع: الی گشت
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4638

به "معرفی هتل 4 ستاره بناونچر مونترال کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره بناونچر مونترال کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید