نکاتی قبل از سفر با کشتی کروز

به گزارش مجله نماشو، اگر قصد سفر با تور کشتی کروز را دارید و همچنان دچار این ایده وسواسی هستید که نکند چیزی را جا گذاشته باشید، در ادامه با توصیه های ما همراه باشید و این مواردرا چک کنید و خیالتان را برای سفر راحت کنید.

نکاتی قبل از سفر با کشتی کروز

تمامی کارهای مربوط به سفر را به خوبی انجام داده اید اما همچنان ذهنتان درگیر بسته بندی است و زمانی که به آن فکر می کنید دچار استرس و دلهره می شوید و فکر می کنید که چیزی را فراموش کرده اید. بسته بندی درست برای مسافرت، برداشتن وسایل زیاد نیست، بلکه برداشتن وسایل درست است. حال باید بدانید که برای سفر با تور کشتی کروز به چه وسایلی نیاز دارید.

هزینه های حمل بار را بررسی کنید

در این سفر شما هم باید قوانین مربوط به حمل بار در کشتی را بررسی کنید و هم قطار یا هواپیما، زیرا ممکن است با کشتی کروز نیمی از مسافت را طی کرده و بندر برای رسیدن به مقصد مجبور باشید از قطار و یا هواپیما استفاده کنید. پس باید هزینه های حمل بار را بدانید. قطعا نمی خواهید در میان راه متحمل هزینه های گزاف شوید.

بسته بندی درست برای سفر

همیشه قبل از سفر باید آب و هوا و اخبار مربوط به پیش بینی آن در روزهای آتی را بررسی کنید و با توجه به شرایط آب و هوایی اقدام به انتخاب لباس ها بکنید. این اصلا خوب نیست که در مقصد توسط شرایط آب و هوایی سرد و یا گرم غافلگیر شوید و لذت بردن از سفر را فراموش کنید.

شبها راحت باشید

اگر اولین بار است که با کشتی کروز به سفر می روید، خب طبیعی است که خیلی موارد را ندانید. در کشتی های کروز معمولا غذا در رستوران کشتی سرو می شود. کیفیت غذا و خدمات معمولا خیلی خوب است. شاید فکر کنید برای هربار رفتن به رستوران باید لباس رسمی بپوشید، اما می توانید شبها از لباس های کمی راحتتر هم استفاده کنید.

نیاز به آداپتور را چک کنید

اگر چه برخی کروزها دوست دارند که هنگام سفر کلا از دنیا جدا شوند اما اگر می خواهید لپ تاپ و یا تلفن همراه خود شارژ کنید و یا حتی از سشوار استفاده کنید، از آداپتور اطمینان حاصل کنید. کشتی ها باید دارای سوکت های مخصوصی باشند تا بتوانند آداپتور شما را حمایت کنند.

نوشیدن چای

در 99 درصد از کشتی ها شما می توانید یک فنجان چای داشته باشید اما مطمئنا از طعم آن راضی نخواهید بود زیرا کروزها معمولا مارک های خوبی را برای چای انتخاب نمی کنند. اگر جزء آن دسته افرادی هستید که نیاز به نوشیدن چای دارید، حتما در بسته بندی، چای کیسه ای را فراموش نکنید.

کفش راحت

زمانی که به ساحل می روید،به کفش های راحت برای پیاده روی نیاز خواهید داشت. حتی برای رفت و آمد در کشتی نیز به کفش های راحت نیاز خواهید داشت. پیشنهاد ما یک جفت صندل پیاده روی راحت است که هم خنک است و هم زود خشک می شود.

در نهایت بسته بندی سبک و هوشمندانه را فراموش نکنید.

انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2420

به "نکاتی قبل از سفر با کشتی کروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی قبل از سفر با کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید