پیش بینی شرایط جوی در سه روز آینده

به گزارش مجله نماشو، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دما در سواحل دریای خزر و وزش باد شدید در شرق کشور خبر داد.

پیش بینی شرایط جوی در سه روز آینده

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، صادق ضیائیان با تشریح شرایط هوا گفت: بر اساس پیش بینی کلی نقشه های آینده نگری در سه روز آینده در استانهای ساحلی دریای خزر، برخی نقاط خراسان شمالی، ارتفاعات سمنان و در روز پنجشنبه امروز 16 مرداد در برخی نقاط استان های واقع در شمال غرب بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی با بیان این که از اواخر وقت فردا جمعه تا یکشنبه 19 مرداد در جنوب شرق سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد، گفت: دریای عمان نیز در این مدت مواج است و دریای خزر و نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس نیز در روزهای پنج شنبه و جمعه مواج است.

ضیائیان با بیان این که دمای هوا نیز از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده 20 مرداد ماه در سواحل دریای خزر بین 4 تا 8 درجه افزایش می یابد، گفت: پدیده قالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در شمال سیستان و بلوچستان تا 5 روز آینده وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود.

وی در مورد شرایط تهران نیز با بیان این که تهران تا روز شنبه آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد خواهد داشت، اظهار کرد: بیشینه هوای تهران تا روز شنبه 18 مرداد 32 و کمینه آن نیز از 22 در روز پنجشنبه به 25 در روز شنبه می رسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1223

به "پیش بینی شرایط جوی در سه روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط جوی در سه روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید