کرونا یک کشتی تفریحی در سواحل کالیفرنیا را قرنطینه کرد

به گزارش مجله نماشو، مقام های رسمی کالیفرنیا از قرنطینه یک کشتی تفریحی در سواحل این ایالت به دلیل ابتلای بعضی از گردشگران به ویروس کرونا خبر داده اند.

کرونا یک کشتی تفریحی در سواحل کالیفرنیا را قرنطینه کرد

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مقام های رسمی کالیفرنیا اعلام نموده اند که یک کشتی تفریحی در سواحل این ایالت قرنطینه شده که علت اصلی آن ابتلای بعضی از توریستان به ویروس کرونا بوده است.

بر اساس این گزارش پس از آنکه نشانه هایی از ابتلای بعضی توریستان و خدمه یک کشتی تفریحی به ویروس کرونا مشاهده شد، مقام های ایالت کالیفرنیا تصمیم گرفتند تا همه توریستان را قرنطینه نمایند.

کشتی تفریحی Grand Princess پس از سفر به هوایی قصد داشت تا به سانفرانسیسکو بازگردد که در سواحل کالیفرنیا قرنطینه شد تا فرایند درمان و مراقبت های پزشکی همه مسافران و خدمه این کشتی تکمیل گردد. در این کشتی حدود 2500 توریست و خدمه حضور دارند.

فرماندار ایالت کالیفرنیا در این باره گفت: احتمالا حدود 21 مسافر این کشتی که 10 نفرشان خدمه هستند، به ویروس کرونا مبتلا شده اند. بی شک با طولانی شدن زمان قرنطینه تعداد افراد مبتلا به این ویروس افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: این کشتی تفریحی عامل اصلی انتقال ویروس کرونا به کالیفرنیا بوده است. در میان آنها یک پیرمرد 71 ساله بوده که نخستین قربانی کرونا در این ایالت به شمار می رود.

فرماندار کالیفرنیا تاکید نمود: در میان مسافرانی که اکنون قرنطینه شده اند، 62 نفر کسانی هستند که ماه گذشته به مکزیک سفر نموده بودند.

پس از ابتلای 53 نفر به ویروس کرونا، در ایالت کالیفرنیا شرایط فوق العاده اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3911

به "کرونا یک کشتی تفریحی در سواحل کالیفرنیا را قرنطینه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا یک کشتی تفریحی در سواحل کالیفرنیا را قرنطینه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید