کلوپ: وقتی صلاح اجازه داد فیرمینو پنالتی دوم را بزند، نزدیک بود گریه کنم!، کریسمس برای بازیکنانم هنوز تمام نشده است

به گزارش مجله نماشو، فوتبال دنیا - سرمربی تیم فوتبال لیورپول حرکت مهاجم مصری تیمش را در شب پیروزی پرگل مقابل آرسنال تحسین کرد.

کلوپ: وقتی صلاح اجازه داد فیرمینو پنالتی دوم را بزند، نزدیک بود گریه کنم!، کریسمس برای بازیکنانم هنوز تمام نشده است

به گزارش خبرنگاران ، یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از پیروزی خانگی 5 بر یک این تیم مقابل آرسنال در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، از محمد صلاح مهاجم مصری قرمزپوشان مرسی ساید که در این بازی گل زد، گل ساخت و یک حرکت تحسین برانگیز دیگر انجام داد، تمجید کرد.

صلاح که پنالتی زن لیورپولی هاست در این بازی اجازه داد هم تیمی اش روبرتو فیرمینو پنالتی دوم سرخپوشان لیورپول را بزند تا اولین هت تریکش در لیگ برتر را کامل کند.

کلوپ به BBC گفت: ما در نیمه دوم می دانستیم که نباید بازی را تمام شده بدانیم و به همین دلیل می خواستیم آن را کنترل کنیم. وقتی محمد صلاح فرصت زدن پنالتی را به روبرتو فیرمینو داد، من نزدیک بود گریه کنم، چون همه ما می دانیم که صلاح چقدر برای زدن گل های بیشتر انگیزه دارد. حرکت او واقعاً زیبا بود. کریسمس گذشته است، اما نه برای بازیکنان ما!

کلوپ درباره بازی که در آن تیمش گل خورده را با پنج گل پاسخ داد هم تأکید کرد: پاسخی که تیم ما به گل زده آرسنال داد، در کلاس جهانی بود. ما بعد از دریافت گل خونسردی مان را حفظ و واقعاً حریف را وادار به ارتکاب اشتباه کردیم. گل دوم فیرمینو زمانی که سادیو مانه توپ را گرفت، عالی بود. دفاع ما هم عالی بود.

سرمربی آلمانی لیورپول با اشاره 9 امتیاز فاصله ایجاد شده میان شاگردانش و تیم دوم جدول (تاتنهام) به بازیکنان تیم خود درباره عواقب از دست دادن تمرکزشان در هفته های بعدی هشدار داد و گفت: ما نمی توانیم از الان به دوردست ها خیره شویم و نباید بگذاریم چنین اتفاقی رخ دهد. همه دیدیم که تاتنهام این هفته چه نتیجه ای گرفت (در خانه 3 بر یک به ولورهمپتون باخت) پس نباید بگذاریم چنین اتفاقی برای ما هم رخ دهد. مهم نیست که در ماه دسامبر چقدر اختلاف داشته باشید. هنوز تا سرانجام فصل زمان زیادی مانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4835

به "کلوپ: وقتی صلاح اجازه داد فیرمینو پنالتی دوم را بزند، نزدیک بود گریه کنم!، کریسمس برای بازیکنانم هنوز تمام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: وقتی صلاح اجازه داد فیرمینو پنالتی دوم را بزند، نزدیک بود گریه کنم!، کریسمس برای بازیکنانم هنوز تمام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید