10 مچ انداز برتر رقابت های شاهرود به مسابقات رومانی اعزام می شوند

به گزارش مجله نماشو، مهدی نصیبی در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه بیست و یکمین دوره مسابقات کشوری مچ اندازی انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات رومانی به میزبانی شاهرود در حال برگزاری است، ابراز داشت: می کوشیم تا برترین های این مسابقات شامل 10 ورزشکار برای حضور در مسابقات رومانی انتخاب و اعزام شوند.

10 مچ انداز برتر رقابت های شاهرود به مسابقات رومانی اعزام می شوند

وی بابیان اینکه مسابقات مچ اندازی رومانی مهمترین رویداد برای این فدراسیون طی امسال خواهد بود، اضافه نمود: بزرگ ترین مشکل پیش رو تامین اسپانسر اقتصادی برای ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی و آسیایی است لذا فدراسیون می کوشد به وسیله اسپانسر یاری کند تا این مشکل حل گردد.

دبیر فدراسیون بدن سازی و پروش اندام بابیان اینکه ورزشکاران این حوزه آنقدر زیاد هستند که احتیاج به دیده شدن ندارند، ابراز داشت: قطعا در حوزه پرورش اندام به دلیل اینکه پخش تلویزیونی ندارد برای جذب اسپانسر با چالش روبرو هستیم اما می کوشیم تا در بخش قوی ترین مردان و مچ اندازی این ورزش را خیلی بیشتر به خانواده ها معرفی کنیم.

نصیبی در ادامه توضیح داد: یکی از موضوعات اساسی در حوزه پرورش اندام استفاده ورزشکاران از مکمل های غیرقانونی و دوپینگ به شمار می رود که فدراسیون بر امور داخل باشگاه نظارت چندانی ندارد و این مسئولیت را ورزش و جوانان عهده دار است اما اگر ورزشکار یا مربی در این زمینه قدم بردارد با برخورد قاطع فدراسیون روبرو می گردد.

وی ضمن بیان اینکه فدراسیون مخالف صد در صد دوپینگ و مکمل های غیر مجاز است، اضافه نمود: مکمل یکی از ضروریات ورزش پرورش اندام است اما هر چیزی باید از روی حساب کتاب خود و تحت نظارت دقیق مربی باشد، خارج از این بُعد قطعا فدراسیون برخورد می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4496

به "10 مچ انداز برتر رقابت های شاهرود به مسابقات رومانی اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مچ انداز برتر رقابت های شاهرود به مسابقات رومانی اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید