آشنایی با 11 هتل لوکس گلدن سندز وارنا!

به گزارش مجله نماشو، بی شک یکی از مجذوب کننده ترین قسمت های سفر به وارنا قدم زدن بر روی گلدن سندز با چشم انداز رو به روی دریای سیاه می باشد. یکی از معروف ترین سواحل دریای سیاه ساحل گلدن سندز یا سواحل طلایی می باشد. گلدن سندز در نزدیکی پارک ملی بلغارستان در 17 کیلومتری شمال شهر وارنا قرار گرفته است. شما می توانید از فرودگاه شهر وارنا با طی یک مسافت تقریبا یک ساعته خود را به منطقه گلدن سندز برسانید. اگر قصد سفری تفریحی به منظور استراحت کردن و کسب آرامش دارید سواحل طلایی یکی از برترین مناطقی است که می توانید به آن سفر کنید. این سواحل با داشتن هتل های لوکس و بی نظیر اوقات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. در ادامه با همراه باشید تا با مکان های تفریحی این منطقه و بعلاوه برترین هتل های آن بیشتر آشنا شویم.

آشنایی با 11 هتل لوکس گلدن سندز وارنا!

برای خرید ارزان ترین تور وارنا خبرنگاران به همراه گشت شهری و ناهار روی تصویر زیر کلیک کنید:

مکان های تماشای گلدن سندز

ساحل های شنی طلایی رنگ اصلی ترین علت مجذوب کنندهیت گردشگری منطقه گلدن سندز برای گردشگران می باشد. سواحلی آرام به دور از هیاهو و سرشار از آرامش برای سپری کردن تعطیلات خود. بعلاوه در کنار این سواحل طلایی می توانید از سایر مکان های تفریحی همانند باغ های گردشگری و سرسبز و قدم زدن در آن ها لذت دو چندانی ببرید. چشمه های آب گرم وارنا واقع در گلدن سندز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این منطقه می باشد که سالانه تعداد زیادی مسافر از سر تا سر جهان برای تجربه کردن آن به بلغارستان سفر می نمایند.

پارک ملی گلدن سندز به وسعتی بالغ بر هزار هکتار یکی از دیگر مکان هایی است که هنگام سفر به سواحل طلایی وارنا باید از آن تماشا کنید و این چشم مقدارای سبز و بکر و تماشای را از دست ندهید. تمام هتل هایی که در سواحل طلایی قرار دارند ساحل های اختصاصی و استخرهای خودشان را دارند ولی یکی از بی نظیر ترین تجربه های شما در وارنا رفتن به پارک آبی آکواپلیس خواهد بود. این پارک آبی با نمای دریا و جنگل با مساحتی نزدیک به 40 هزار متر مربع به مقدار ای بزرگ است که برای گشتن کامل آن به یک روز کامل وقت احتیاج خواهید داشت.

گلدن سندز | آشنایی با هتل ادمیرال

هتل پنج ستاره ادمیرال در مرکز سواحل طلایی قرار گرفته و با توجه این موقعیت مکانی عالی یکی از برترین هتل های گلدن سندز به شمار می رود. این هتل با پذیرشی بیست و چهار ساعته و ساحل اختصاصی خود انتخاب اول بسیاری از گردشگران می باشد. پارکینگ و خشک شویی لباس از دیگر امکاناتی است که در این هتل برای شما در نظر گرفته شده. صبحانه های هتل رایگان است و رستوران هتل برای شما غذا و نوشیدنی سرو خواهد نمود. از دیگر امکانات تفریحی این هتل می توان اسخر سر پوشیده و روباز، چشمه آب گرم، سالن بدنسازی، سونا و اسپا اشاره نمود. اتاق های هتل با داشتن تهویه هوا، تلویزیون و یک مینی بار پذیرای شما عزیزان خواهد بود. تور و رزرو این هتل را می توانید در سایت خبرنگاران مشاهده نمایید.

هتل اینترنشنال سواحل طلایی

رو به دریای سیاه یکی از برترین هتل های منطقه گلدن سندز هتل اینترنشنال می باشد. این هتل 5 ستاره با داشتن یک رستوران بسیار عالی با تراسی رو به دریا و ساحل از معروف ترین هتل های سواحل طلایی است. امکاناتی نظیر پارکینگ رایگان، بوفه صبحانه، فضای مخصوص بازی بچه ها، مغازه خرید هدیه، خشک شویی لباس، استخر روباز و سر پوشیده، سونا، سالن ورزشی، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی و امکان اجاره ماشین از جمله ویژگی های این هتل به شمار می فرایند تا بتوانید اوقات خوشی را در این مجموعه سپری کنید.

سواحل طلایی | معرفی هتل اطلس

هتل 4 ستاره اطلس با امکان ارائه خدمات به صورت یوآل با داشتن اتاق هایی رو به دریا، پارک و استخر از دیگر هتل های مطرح و خوب گلدن سندز به شمار می رود. اتاق های این هتل دارای تلویزیون و تهویه هوای قابل کنترل می باشند و در هر کدام از آن ها یک مینی بار تعبیه شده است. با پذیرش بیست و چهار ساعته نگرانی از بابت زمان رسیدن به آنجا نخواهید داشت. استخر روباز و چشمه آب گرم از دیگر امکانات تفریحی در نظر گرفته شده برای مسافران است. سالن ورزشی، سونا، اسپا، بوفه صبحانه، اتاق بازی بچه ها، پارکینگ و امکان بردن حیوان خانگی خودتان به داخل هتل از دیگر ویژگی های این مجموعه به شمار می رود.

هتل بونیتا گلدن سندز

اگر زیاد اهل ماندن در هتل نیستید و بیشتر اوقات سفر خود را در بیرون از هتل سپری می کنید طبیعی است که در پی هتل های ارزان تر باشید. هتل بونیتا گلدن سندز با سه ستاره یکی از هتل های این مجموعه می باشد. فاصله کم این هتل با ساحل از مهم ترین مزیت های آن به شمار می رود. بعلاوه فاصله کلی هتل بونیتا از فرودگاه نیز کم بوده و با طی مسافتی 30 دقیقه ای به آنجا خواهید رسید. این هتل پانزده طبقه امکاناتی نظیر پذیرش بیست و چهار ساعته، اتاق ماساژ، پارکینگ، خشک شویی، صرافی و اجاره ماشین برای مسافران و گردشگران خود فراهم نموده است.

گلدن سندز | آشنای با هتل آسترا

هتل 4 ستاره یوآل آسترا از برترین و زیباترین هتل های سواحل طلایی یا گلدن سندز به شمار می رود. اتاق های هتل با نمای دریا ویژگی هایی نظیر اینترنت رایگان، بالکن و تلویزیون دارند و از خدمات هتل در اتاق خود به صورت بیست و چهار ساعته می توانید بهره ببرید. استخر روباز، چشمه آب گرم، پارکینگ، اتاق بازی بچه ها، پذیرش بیست و چهار ساعته، سالن بدنسازی، اسپا و سونا از دیگر امکانات تفریحی هتل بونیتا به شمار میرود. بعلاوه این هتل با یک رستوران بی نظیر و با کیفیت به همراه ارائه صبحانه و انواع نوشیدنی به گردشگرانی که به آنجا سفر نموده اند خدمت رسانی می نمایند.

هتل پالما گلدن سندز

از دیگر هتل های 4 ستاره مجموعه سواحل طلایی می توان به هتل پالما گلدن سندز اشاره نمود. این هتل با داشتن صد و نه اتاق که هر کدام از آنها تلویزیون، مینی بار و حمام اختصاصی دارند از هتل های خوب و خوش ساخت این منطقه به شمار می رود. در طول اقامتتان در این هتل می توانید از خدماتی نظیر استخر روباز، استخر سر پوشیده، حمام ترکی، چشمه آب گرم، سونا، سالن بدنسازی بهره ببرید. یکی از برترین مزیت های این هتل نسبت به سایر هتل های گلدن سندز فاصله کم با آن ساحل دریای سیاه است که این امکان را به شما می دهد تا در هر زمان از شبانه روز که خواستید به راحتی بتوانید به ساحل بروید و با آرامش قدم بزنید.

گلدن سندز | آشنایی با هتل پرلا

هتل پرلا یکی از هتل های 3 ستاره مجذوب کننده گلدن سندز می باشد که نسبت به قیمتی که می توانید آن را رزرو کنید خدمات و تفریحات چشم گیری را به شما ارائه خواهد داد. رستوران هتل پرلا با سرو غذا و نوشیدنی های خاص با یک تراس بزرگ آماده پذیرایی از مسافران خود هستند. اتاق های این هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به شما می باشد و به صورت روزانه تمیز و مرتب می شوند. استخر روباز، چشمه آب گرم، سونا و کافی نت از جمله دیگر ویژگی های این هتل سه ستاره می باشد.

هتل رویال سواحل طلایی

هتل رویال با چهار ستاره و با ارائه خدمات به صورت آل هتلی زیبا با امکاناتی بی نظیر است که در سفر خود به بلغارستان و شهر وارنا و منطقه گلدن سندز می توانید در آنجا بمانید. این هتل با داشتن صد و پنجاه اتاق جز هتل های به نسبت بزرگ سواحل طلایی به شمار می رود. استخر روباز، اسپا، سالن ورزشی، سالن زیبایی، ماساژ، سونا، زمین بازی بچه ها و بیلیارد از جمله امکانات تفریحی این هتل به شمار می رود. اتاق های این هتل دارای بالکن، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت، حمام اختصاصی، مینی بار و تلفن می باشند.

گلدن سندز | معرفی هتل آپولو اسپا

یکی از لوکس ترین هتل های منطقه گلدن سندز هتل 4 ستاره آپولو اسپا با خدمات آل می باشد. با دارا بودن صد و نود و شش اتاق که همه آن ها عایق صدا هستند اوقات خوشی را در این هتل سپری خواهید کرد. سایر ویژگی های هر اتاق شامل مینی بار رایگان، حمام اختصاصی و بالکن های مبله می باشند و می توانید از اینترنت نیز بهره ببرید. این هتل هم استخر روباز دارد و هم سر پوشیده که می توانید از آنها بهره ببرید. رستوران این هتل با تهیه و سرو انواع غذاهای بلغاری و بین المللی و نوشیدنی های خاص پذیرای شما است.

معرفی هتل ملیا گرند گلدن سندز

ملیا گرند هتلی 5 ستاره با امکان ارائه خدمات آل از برترین و لوکس ترین هتل های وارنا به شمار می رود. با پذیرش بیست و چهار ساعته دغدغه ای بابت زمان رسیدن نخواهید داشت. ساحل اختصاصی، فروشگاه خرید هدیه، خشک شویی، صرافی، سالن ورزشی، اسپا، سونا، ماساژ، استخر روباز، اسخر سر پوشیده و چشمه آب گرم از دیگر امکانات این هتل است. بعلاوه در این هتل برای افراد با محدودیت های حرکتی و جسمانی نیز خدماتی خوبی در نظر گرفته شده است. این هتل با داشت یک اتاق کنفرانس محل مناسبی برای برگزاری جشن ها و مراسم شما می باشد و بعلاوه محل عالی برای جلسات کاری خواهد بود.

گلدن سندز | هتل هلیوس اسپا

هتل هلیوس اسپا گلدن سندز هتلی ستاره با امکاناتی به صورت یوآل است. این هتل امکانات تفریحی بی نظیری به مسافران خود ارائه می دهد. استخر روباز و سر پوشیده، استخر موج، چشمه آب گرم، سالن بدنسازی، اسپا، سونا، ماساژ، پذیرش بیست و چهار ساعته، صرافی، فروشگاه خرید هدیه، خشک شویی، دکتر در محل و پارکینگ از جمله امکاناتی هستند که برای شما در نظر گرفته شده است. این هتل با پارک آبی آکوا پلیس تنها دوازده دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. 3 رستوارن و 7 بار و یک کلوپ شبانه در این هتل تعبیه شده است. یک زمین تنیس و یک باغ ژاپنی برای قدم زدن نیز در نظر گرفته شده تا از نظر امکانات تفریحی با یکی از برترین هتل های گلدن سندز رو به رو باشیم.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5127

به "آشنایی با 11 هتل لوکس گلدن سندز وارنا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با 11 هتل لوکس گلدن سندز وارنا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید