احتمال برگزاری بخش صحنه ای جشنواره تئاتر دانشگاهی در سال 1400

به گزارش مجله نماشو، دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران گفت به دلیل تعطیلی دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی به احتمال زیاد بخش صحنه ای جشنواره در اردیبهشت سال 1400 برگزار می گردد.

احتمال برگزاری بخش صحنه ای جشنواره تئاتر دانشگاهی در سال 1400

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران درباره شرایط برگزاری این جشنواره با توجه به در نظر دریافت محدودیت های مداوم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: ما در حال حاضر به جز بخش صحنه ای جشنواره بیست و سوم، کار های مربوط به بخش های پژوهش، آموزش، نمایشنامه نویسی و ترجمه را پیش می بریم.

وی یادآور شد: امور مربوط به بخش صحنه ای جشنواره به دلیل اینکه منوط به بازگشایی دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی است، متوقف شده است.

جدی درباره اینکه آیا احتمال حذف بخش صحنه ای بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران وجود دارد یا نه، اظهار کرد: بخش صحنه ای جشنواره حذف نمی گردد، زیرا گروه ها در حال تمرین هستند و شاید تعداد آثاری که برای حضور در این بخش پذیرفته می شوند محدودتر گردد.

دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی با بیان اینکه قصد ما این است از آبان ماه بخش های مختلف جشنواره را پیش ببریم، تأکید کرد: جشنواره تئاتر دانشگاهی با جشنواره های فجر و مقاومت تفاوت دارد و جشنواره ای است که با حضور دانشجو ها معنی پیدا می نماید. وقتی دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی تعطیل باشند برگزاری جشنواره امکان پذیر نیست.

وی در ادامه سخنان خود توضیح داد: با توجه به شرایط موجود و تعطیلی دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی به احتمال خیلی زیاد زمان اجرای بخش صحنه ای بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی را به اردیبهشت سال 1400 موکول کنیم.

جدی در سرانجام درباره شرایط بودجه جشنواره نیز گفت: بودجه جشنواره نیز نامعین است و در شرایط فعلی چشم انداز معین و روشنی برای آن نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1333

به "احتمال برگزاری بخش صحنه ای جشنواره تئاتر دانشگاهی در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال برگزاری بخش صحنه ای جشنواره تئاتر دانشگاهی در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید