تور ارزان هلند: اخراج اسطوره هلند از آژاکس به علت فساد اخلاقی

به گزارش مجله نماشو، باشگاه آژاکس آمستردام مدیرورزشی این باشگاه را به علت افشای فساد اخلاقی اش اخراج کرد.

تور ارزان هلند: اخراج اسطوره هلند از آژاکس به علت فساد اخلاقی

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه آژاکس با انتشار بیانیه ای از اخراج مارک اوورمارس مدیرورزشی این باشگاه به علت عدم رعایت مسائل اخلاقی در حیطه کاری اش اطلاع داد.

ظاهراً چیزی که منجر به اخراج بازیکن سابق تیم های فوتبال آژاکس، آرسنال، بارسلونا و تیم ملی هلند شده، ارسال یکسری پیامک های غیراخلاقی از سوی او به بعضی از کارمندان زن باشگاه برای مدتی قابل توجه بوده است و این ماجرا به حدی باشگاه را عصبانی نموده که در بیانیه اش بنویسد: اوورمارس از حد و حدودش تجاوز نموده است.

اوورمارس شخصاً نیز در مورد این ماجرا صحبت کرد و گفت: من شرمسار ام. هفته گذشته به من درباره رفتارم و اینکه در نظر سایرین چگونه بوده ام، خبرهایی رسید. متأسفانه من متوجه این موضوع نشدم که پا را از حد فراتر گذاشته ام اما در روزهای اخیر متوجه شدم و به همین علت هم تحت فشار سنگینی قرار گرفتم. من مراتب عذرخواهی ام را اعلام کردم و درک می کنم که این گونه رفتارها به خصوص برای کسی در جایگاه من قابل توجیه نیست و من الان این موضوع را درک می کنم که البته خیلی دیر است. من جز اینکه الان از آژاکس بروم گزینه دیگری نمی بینم. این اتفاق بعلاوه روی زندگی شخصی من هم تأثیر بزرگی دارد. به همین علت از همه می خواهم که لطفاً حریف خصوصی من و خانواده ام را رعایت کنید و بگذارید که در آرامش به زندگی مان ادامه دهیم.

طبق گفته لین می یارد، رئیس واحد نظارت باشگاه آژاکس تصمیم اتخاذ شده برای اخراج اوورمارس با مشورت با رئیس باشگاه، ادوین فن درسار اجرا شده است.

او در این خصوص مطرح نمود: این برای همه افرادی که به هرنوعی درگیر ماجرا بوده اند، یک شرایط ناراحت کننده است، به خصوص برای بانوانی که بابت رفتار اوورمارس آزار دیدند. زمانی که ما شایعاتی درباره وقوع این اتفاق شنیدیم، فوراً دست به کار شدیم تا صحت و سقم آنها را برررسی کنیم. این کار را با احتیاط کامل و در نظرگرفتن توامی جوانب انجام دادیم و در نهایت با مشورت با مدیرعامل، رئیس باشگاه و یاری یک گروه از مشاوران خارجی تصمیم بر این شد که اوورمارس برکنار گردد. مارک احتمالاً از نظر فنی برترین مدیرورزشی بوده که باشگاه آژاکس داشته اما او پا را از حد فراتر گذاشته است.

فن درسار، هم تیمی سابق اوورمارس و رئیس باشگاه آژاکس هم گفت: من فکر می کنم که شرایط به وجود آمده برای همه ما وحشتناک است و من هم با گفته های لین می یارد موافقم. من به عنوان رئیس باشگاه موظف به یاری به همکارانم هستم اما ایجاد یک فضای امن کاری برای همه بسیار مهم است. من و مارک روزهای زیادی را در کنار هم سپری کردیم اما اکنون مجبوریم که قطع همکاری کنیم و این یک ضربه بزرگ است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2101

به "تور ارزان هلند: اخراج اسطوره هلند از آژاکس به علت فساد اخلاقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هلند: اخراج اسطوره هلند از آژاکس به علت فساد اخلاقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید