سرمربی هلند: ایتالیا خیلی بهتر بازی کرد، این شکست درس خوبی به ما داد

به گزارش مجله نماشو، سرمربی تیم ملی هلند پس از قبول اولین باخت خود در مرحله گروهی دومین دوره از رقابت های لیگ ملت های اروپا به فزونی تیم حریف اذعان کرد.

سرمربی هلند: ایتالیا خیلی بهتر بازی کرد، این شکست درس خوبی به ما داد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، دوایت لودوجز سرمربی موقت تیم ملی فوتبال هلند که پس از کناره گیری رونالد کومان راهنمایی نارنجی پوشان را برعهده گرفت درباره باخت دوشنبه شب شاگردانش مقابل ایتالیا صحبت کرد.

در این بازی از هفته دوم مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا، هلند در شهر آمستردام با گلی که نیکولو بارلا در دقیقه اول وقت های تلف شده نیمه اول برای ایتالیا به ثمر رساند، مغلوب میهمان خود شد.

لودوجز پس از بازی به خبرنگاران گفت: به تیمی بسیار خوب باختیم، تیمی که اساساً به همان سبکی بازی می نماید که ما بازی می کنیم و دنبال انجام کارهایی است که ما می خواستیم. با این حال خیلی بهتر از ما کارشان را انجام دادند. بازیکنان هلند در نیمه اول آنطور که باید یکدیگر را پوشش نمی دادند و یاری نمی کردند.

لودوجز اضافه کرد: فقط سریع دویدن و کوشش فیزیکی زیاد برای کسب پیروزی کافی نیست. مشکل ما این بود که وقتی صاحب توپ می شدیم آنطور که باید خلاقیت نداشتیم و فضای میان بازیکنان مان خیلی باز بود. باختن با یک حریف طراز اول اگرچه لذت بخش نیست اما می تواند درس خوبی به شما بدهد. هنوز هم می توانیم چند قدم دیگر به سمت پیشرفت برداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3624

به "سرمربی هلند: ایتالیا خیلی بهتر بازی کرد، این شکست درس خوبی به ما داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی هلند: ایتالیا خیلی بهتر بازی کرد، این شکست درس خوبی به ما داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید