افکار دیگران را حدس بزنید ، کارگاه شخصیت شناسی DISC در فردوس

به گزارش مجله نماشو، چقدر خودتان و اطرافیانتان را می شناسید؟ باید بدانید که شناسایی رفتار دیگران عکس العمل مناسب را برایتان در پی خواهد داشت. راز و رمز رفتار مناسب در قبال دیگران را در کارگاه شخصیت شناسی پیدا کنید.

افکار دیگران را حدس بزنید ، کارگاه شخصیت شناسی DISC در فردوس

به گزارش خبرنگاران، فرهنگ سرای فردوس در راستای برگزاری دوره های آموزشی نوین، کارگاه شخصیت بر اساس الگوی DISC را برگزار می کند.

مدل رفتاری دیسک که به آن تیپ نمای شخصیتی دیسک (DISC) هم گفته می شود، مناسب ترین ابزار برای رمزگشایی کردن رفتار خود و دیگران است؛ زمانی که شما از تیپ شخصیتی افرادی که با آن ها سروکار دارید اطلاع داشته باشید، راحت تر می توانید با آن ها کنار بیایید و ارتباطات مؤثرتر و پویاتری با دیگران داشته باشید. همچنین می توانید از نحوه سخن گفتن و زبان بدن آن ها پی به افکارشان ببرید.

سرفصل هایی همچون شناخت نقاط قوت و ضعف و انتخاب مسیر شغلی و تحصیلی بر اساس توانمندی ها، شناخت مخاطب در مدت بسیار کوتاه، برقراری ارتباط مؤثر و بهتر با سایر افراد، مذاکره کاری بهتر و فروش بیشتر با رفتارشناسی مشتری، استخدام کارکنان در مسئولیت های مرتبط با توانایی افراد و ایجاد روابط عاطفی خوب با شناخت طرف مقابل در این کارگاه مورد بررسی قرار می گیرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فرهنگ سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند یا با شماره 44081028 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5210

به "افکار دیگران را حدس بزنید ، کارگاه شخصیت شناسی DISC در فردوس" امتیاز دهید

1 کاربر به "افکار دیگران را حدس بزنید ، کارگاه شخصیت شناسی DISC در فردوس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افکار دیگران را حدس بزنید ، کارگاه شخصیت شناسی DISC در فردوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید