امیدواری استاندار از حل مشکل پتروشیمی گلستان

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان گفت: یکی از مسائل واحدهای تولیدی در استان گلستان مربوط به پتروشیمی می شود که بیش از 15 سال 90 هزار سهامدار آن با مشکل روبرو بودند و خوشبختانه با همکاری دستگاه های نظارتی، دادگستری و دادستانی به زودی شاهد فعالیت سرمایه گذار جدید و رفع مسائل این پروژه خواهیم بود.

امیدواری استاندار از حل مشکل پتروشیمی گلستان

هادی حق شناس شامگاه دوشنبه در نشست فعالان اقتصادی استان گلستان که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار گشت، اظهار کرد: تعامل دستگاه های نظارتی در زمینه رفع موانع تولید بسیار مناسب بوده است.

وی گفت: دستگاه های نظارتی همکاری کامل را در راستا جذب بودجه عمرانی داشتند.

استاندار گلستان گفت: یکی دیگر از مسائل استان در حوزه گندم، ارسال گندم خام به دیگر استان ها است و علیرغم وجود کارخانه های آرد در استان، اجازه ارسال گندم به صورت فرآوری شده را ندارد.

وی گفت: در 10 ماهه اول سال جاری گلستان بیش از 270 هزار تن مرغ تولید کرده و توانسته اولین تولید کننده مرغ کشور باشد اما متاسفانه با مسائل اساسی در تامین منابع اولیه در راستای تولید مرغ روبرو است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از استانداری گلستان، حق شناس گفت: یکی از بزرگترین مسائل، واقعی نبودن قیمت ها است که موجب اتلاف منابع می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3169

به "امیدواری استاندار از حل مشکل پتروشیمی گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری استاندار از حل مشکل پتروشیمی گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید