اهدای هزار دستگاه وسیله گرمایشی به مددجویان کردستانی

به گزارش مجله نماشو، با حضور قائم مقام کمیته امداد هزار دستگاه وسیله گرمایشی و 26 دستگاه خودروی نیسان به مددجویان تحت حمایت استان کردستان تحویل داده شد.

اهدای هزار دستگاه وسیله گرمایشی به مددجویان کردستانی

به گزارش خبرنگاران از سنندج، مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام کمیته امداد در مراسم اهدای هزار دستگاه وسیله گرمایشی و 26 دستگاه خودروی نیسان به مددجویان تحت حمایت استان کردستان با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار با کمیته امداد برای خدمت به نیازمندان، گفت: این تعداد بخاری با اعتباری معادل یک میلیارد و 600 میلیون تومان و با مشارکت کمیته امداد و خیران تهیه شده است.

خاکسار با اشاره به اجرای طرح لوله کشی گاز منازل مددجویان طی یکسال گذشته، اضافه نمود: این بخاری ها در بین مددجویان تحت حمایت که سال جاری از نعمت گاز شهری بهره مند شده اند، توزیع شد.

او به طرح تامین خودروی نیسان برای مددجویان پرداخت و تاکید نمود: امروز 26 دستگاه نیسان به منظور یاری به اشتغال و درآمدزایی خانواده های تحت حمایت، در اختیار مددجویان نهاده شد.

قائم مقام کمیته امداد توضیح داد: این تعداد خودروی نیسان در قالب تفام نامه کمیته امداد و صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و تخفیف 10 درصدی از سوی شرکت خودروسازی، برای مددجویان خریداری شده است.

خاکسار ادامه داد: برای هر یک از این خودروها 211 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2164

به "اهدای هزار دستگاه وسیله گرمایشی به مددجویان کردستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای هزار دستگاه وسیله گرمایشی به مددجویان کردستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید