برترین انیمه های سریالی فراموش شده دهه 2000

به گزارش مجله نماشو، دهه 2000 در دنیای انیمه دوره بسیار خوب و برجسته ای بوده است و در آن موقع، انیمه های سریالی برجسته و ماندگاری همانند انیمه دفترچه مرگ (Death Note)، کیمیاگر تمام فلزی (Fullmetal Alchemist)، کد گیاس (Code Geass) و ناروتو (Naruto) ساخته شده اند. با این حال، همه آثار منتشر شده در دهه 2000 میلادی نتوانستند در فکر بیننده ها ماندگار شوند، هر چند، این به معنای آن نیست که آن ها آثار خوبی نبودند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی انیمه های سریالی فراموش شده دهه 2000 میلادی بپردازیم.

برترین انیمه های سریالی فراموش شده دهه 2000

10. انیمه سریالی هیکارو نو گو

Hikaru No Go Brought Go Back Into Popularity

انیمه هیکارو نو گو (Hikaru No Go) داستان هیکارو شیندو را دنبال می نماید که یک تخته قدیمی مرموز از بازی گو (go) را در اتاق زیر شیروانی خانه خود کشف می نماید و همین نیز زندگی او را در مسیر جدیدی قرار می دهد.

بیننده های انیمه سریالی هیکارو نو گو برای لذت بردن از این اثر نیازی به درک بازی گو ندارند و مطمئنا علاقه مندان به بازی های استراتژی از تماشای این اثر بسیار لذت خواهند برد. این انیمه سریال مملو از کاراکترهای قانع کننده و سرعت داستانی بسیار خوب است که داستان را به جلو حرکت می دهند.

9. انیمه سریالی عدن شرق

Eden Of The East Had A Very Compelling Premise

انیمه سریالی عدن شرق (Eden Of The East) داستان ساکی موریمی را دنبال می نماید که در سفر فارغ التحصیلی خودش به آمریکا با مردی اسلحه به دست روبه رو می گردد که هیچ چیزی به یاد ندارد. این مرد آکیرا تاکیزاوا نام دارد که باعث می گردد ساکی به بازی خطرناکی از مرگ، پول و نجات دنیا کشیده گردد.

با اینکه به گفته بعضی از افراد، انیمه سریالی عدن شرق ممکن است بسیار رضایت بخش نباشد اما همچنان ارزش تماشا دارد. مفهوم قانع کننده و کاراکترهای جالب توجه سبب شدند تا این انیمه سریالی بسیار سرگرم کننده باشد، انیمه ای که در بهار سال 2009 میلادی پخش شده بود.

8. انیمه سریالی جستجو برای ماه کامل

Searching For The Full Moon Is A Wholesome & Mature Shojo Story

انیمه سریالی جستجو برای ماه کامل (Searching For The Full Moon) یک اثر کلاسیک شوجو و دلخراش است که بر اساس مانگایی به همین نام ساخته آرینا تانمورا ساخته شده است. با اینکه داستان عاشقانه این اثر سوال برانگیز به نظر می رسد اما داستان عمیق، تکان دهنده و بالغانه تحسین بیننده ها را بر می انگیزد.

این انیمه سریالی داستان میتسوکی 12 ساله را دنبال می نماید که آرزوی تبدیل شدن به خواننده ای حرفه ای را دارد اما از توموری در گلوی خود رنج می برد. حالا که او تنها یک سال دیگر زنده است، باید قبل از اینکه زمانش به سرانجام برسد، رویای خودش را برآورده سازد.

7. انیمه سریالی سیاره ها

Planetes Is An Excellent Sci Fi Drama

اتفاقات انیمه سریالی سیاره ها (Planetes) در سال 2075 میلادی جریان دارد و داستان بشریت را روایت می نماید که ماه را کلونی سازی نموده و به طور موفقی نیز توانسته سفر در فضا را تجاری سازی کند. آی تانابه در بخش جمع آوری زباله های فضایی در کمپانی تکنورا کار می نماید و به زودی متوجه می گردد که این بخش زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد.

انیمه سریالی سیاره ها به خوبی توانسته با به شکلی واقع گرایانه و ساده تر ایده سفر در فضا را برای مخاطبان به نمایش بگذارد و در داخل داستان خودش نیز به موجودات فضایی یا سفر با سرعت نور نیز اشاره ای ننموده است. مطمئنا علاقه مندان به درام های فضایی و شخصیت محور از تماشای این اثر لذت خواهند برد.

6. انیمه سریالی عسل و شبدر

Honey And Clover Is A Thoughtful Coming-Of-Age Story

انیمه سریالی عسل و شبدر (Honey And Clover) بر اساس مانگایی به همین نام ساخته چیکو اومینو ساخته شده، نویسنده ای که مسئول ساخت انیمه March Comes In Like A Lion بوده است. انیمه سریالی عسل و شبدر توانسته عدم قطعیت و انتظار مرتبط به دانشگاه و بعلاوه اتفاقات و تغییرات قریب الوقوع زندگی پس از آن را برای مخاطبان به خوبی به نمایش در بیاورد. این انیمه داستان یوتا تاکموتو را دنبال می نماید که نسبت به آینده خودش نگران است و در همین حین نیز در اولین نگاه عاشق هنرمندی بااستعداد به نام هاگومی هاناموتو می گردد.

5. انیمه سریالی بوسه بهشتی

Paradise Kiss Is Overshadowed By Its Younger Sister

انیمه سریالی بوسه بهشتی (Paradise Kiss) داستان یوکاری هایاساکا را دنبال می نماید که هیچ علاقه ای به دنیای فشن ندارد اما گروهی از طراحان مد شیفته زیبایی او می شوند و تصمیم می گیرند که هر طور شده، او را به عنوان مدل خود برگزینند. همین نیز یوکاری را به دنیای ناشناخته و تازه می کشاند. طراحی های هنری و مُد به نمایش در آمده در این انیمه بسیار مجذوب کننده هستند و درام داستان نیز رویکردی واقع گرایانه دارد که مطمئنا مورد پسند بیننده ها قرار خواهد گرفت.

4. انیمه سریالی دی گری من

D.Gray Man Is A Forgotten Shonen Gem

انیمه سریالی دی گری من (D.Gray Man) به هنگام پخش خود در دهه 2000 میلادی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بود و با توجه به موفقیت انیمه سریالی حمله به تایتان (Attack On Titan) و مدرسه قهرمانانه من (My Hero Academia)، این انیمه سریالی کمتر مورد توجه نهاده شد. چند قسمتی طول می کشد تا انیمه سریالی دی گری من مسیر داستانی خودش را پیدا کند اما زمانی که این اتفاق رخ می دهد، به انیمه شونن فلسفی و منحصربه فردی تبدیل می گردد که کاراکترهایی عالی و زیبایی های متمایزی دارد.

3. انیمه سریالی پرنسس توتو

Princess Tutu Is A Magical Girl Staple

انیمه سریالی پرنسس توتو (Princess Tutu) به هنگام پخش خود در دهه 2000 میلادی در بین مخاطبان دیگر کشورها کمتر مورد توجه نهاده شد؛ با این حال اثری است که تماشای آن می تواند جالب توجه باشد. این انیمه داستان اردکی را روایت می نماید که آرزویش برای تبدیل شدن به یک انسان برآورده می گردد. کسانی که از تماشای انیمه Revolutionary Girl Utena و انیمه Puella Magi Madoka Magica لذت بردند، از تماشای انیمه سریالی پرنسس توتو نیز شاد خواهند شد.

2. انیمه سریالی بک: جوخه برش مغولی

Beck: Mongolian Chop Squad Offers A Fantastic Soundtrack

انیمه سریالی بک: جوخه برش مغولی (Beck: Mongolian Chop Squad) اثری شاهکار و فراموش شده از استودیو مدهاوس (MADHOUSE) به شمار می رود که موسیقی متنی اوریجینال و خارق العاده داشته است. شخصیت یوکیو تاناکا یک شخصیت اصلی مجذوب کننده و قانع کننده است و دیگر کاراکترها نیز به همان مقدار جالب توجه و پیشرفته هستند. با اینکه انیمیشن سازی به کار رفته در انیمه سریالی بک اندکی از مد افتاده و کهنه به نظر می رسد اما داستان این اثر همچنان خنده دار و بسیار سرگرم کننده است و بدون شک ارزش تماشا را دارد.

1. انیمه سریالی تیره تر از سیاهی

Darker Than Black Was Hurt By Its Second Season

انیمه سریالی تیره تر از سیاهی (Darker Than Black) محصولی از استودیو بونز (Studio Bones) به شمار می رود که داستانی منحصربه فرد و مجذوب کننده دارد و از پس زمینه ای تاریک و بعلاوه کاراکترهایی بسیار مجذوب کننده و تماشایی بهره می برد. این انیمه سریالی را می تواند شاهکاری فراموش شده از دهه 2000 میلادی دانست که بدون شک، تماشای آن می تواند اوقات بسیار خوبی را برای بیننده ها رقم بزند.

منبع: فوت و فن / cbr.com
انتشار: 30 آبان 1401 بروزرسانی: 30 آبان 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5163

به "برترین انیمه های سریالی فراموش شده دهه 2000" امتیاز دهید

1 کاربر به "برترین انیمه های سریالی فراموش شده دهه 2000" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین انیمه های سریالی فراموش شده دهه 2000"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید