بهترین مراکز خرید مادرید

به گزارش مجله نماشو، مراکز خرید مادرید، اسپانیا

مادرید، مرکز و بزرگترین شهر اسپانیا و سومین شهر بزرگ اتحادیه اروپا است. این شهر مدرن و پر جنب و جوش، جاذبه های تاریخی و دیدنی زیادی دارد که علاوه بر علاقمندان به تاریخ، هر سلیقه ای را راضی می کند. مادرید بهترین مراکز خرید مدرن را دارد که امکاناتی مثل سینما، مینی گلف و پیست اسکی را در اختیارتان می گذارند. در سفرتان به مادرید حتما سری به این مراکز خرید بزنید و علاوه بر خرید، از امکانات زیاد آن ها در کنار اعضای خانواده تان لذت ببرید. با خبرنگاران همراه باشید تا با 5 تا از بهترین مراکز خرید مادرید در اسپانیا آشنا شوید.

بهترین مراکز خرید مادرید

Príncipe Pío

پرینچیپه پیو یکی از بهترین مراکز خرید مادرید است که درست در مرکز شهر بزرگ مادرید قرار گرفته است. بازدید از مغازه های این مرکز خرید و امکانات آن، یک روز کامل وقتتان را می گیرد. در اینجا می توانید بعد از خرید، با خوردن غذا در رستوران های با کیفیت آن خستگی در کنید و روزتان را با دیدن یک فیلم مجذوب کننده به آخر برسانید. این مرکز خرید روزهای دوشنبه تا شنبه هر هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب و در روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت 11 صبح الی 10 شب فعالیت دارد.

La Gavia

لا گاویا یکی از بزرگترین مراکز خرید روباز در اسپانیا و کل اروپا است که در آن می توانید هر چیزی که می خواهید را در یک محیط کاملا مدرن پیدا کنید. در این مرکز خرید بیشتر برند های بزرگ و معروف دنیا را می توانید پیدا کنید. ساعات کاری آن روزهای دوشنبه تا یکشنبه ازساعت 10 صبح تا 10 شب است.

Madrid Xanadú

این مرکز خرید نه تنها طراحی زیبا و فوق العاده ای دارد بلکه علاوه بر خرید می توانید از انواع امکانات تفریحی آن لذت ببرد. در این مرکز خرید می توانید تفریحاتی مثل گلف، بولینگ، اسکی و فعالیت های دیگری را تجربه کنید. مادرید زانادو، تجربه ای بیشتر از یک خرید معمولی در مادرید را به شما هدیه می دهد. ساعات کاری این مرکز خرید، روزهای دوشنبه تا یکشنبه ازساعت 10 صبح تا 10 شب است.

Plaza Norte

پلازا نورته یکی از مجلل ترین مراکز خرید مادرید است که مجموعه ای از بهترین ها را دارد. این مرکز خرید علاوه بر 10 ها مغازه لوکس، سینما، رستوران و مراکز تفریحی دیگری دارد که خرید کردن در اطراف مرکز شهر را برای شما تبدیل به تفریحی لذت بخش می کند. ساعات کاری آن روزهای دوشنبه تا یکشنبه ازساعت 10 صبح تا 10 شب است.

Parquesur

پارکیسور یکی از مدرن ترین مراکز خرید در شهر مادرید است که در آن می توانید فروشگاه های برند های معروفی از جمله برند اپل را ببینید. این مرکز خرید شامل امکانات تفریحی و رفاهی دیگری مثل رستوران و مرکز بازی نیز هست. اگر اهل خرید از برند ها هستید این مرکز خرید با فضایی مدرن و زیبا یکی از بهترین مقاصد خرید برای شما است. ساعات کاری پارکیشور روزهای دوشنبه تا یکشنبه ازساعت 10 صبح تا 10 شب است.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2105

به "بهترین مراکز خرید مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید