تحصیل دکترا در روسیه 2020 (هر آنچه که باید بدانید)

به گزارش مجله نماشو، به طور تقریبی 2500 دانشجو در مقطع دکتری مشغول به تحصیل در روسیه هستند که این کشور را به یکی از محبوبترین کشورهای دنیا برای تحصیل در مقطع دکتری تبدیل می نماید. به عنوان پهناورترین کشور دنیا و با داشتن 9 منطقه زمانی، این کشور فرصت های بیشمار و بی نظیری را برای دانشجویان ماجراجو در مقطع دکتری فراهم می نماید.از لحاظ امکانات تحصیلی، دانشگاه های روسیه با بسیاری از دانشگاه های غربی برابری می نماید. آزمایشگاه های مجهز، مراکز علمی و امکانات مطالعاتی از الزامات زندگی دانشجویی امروزی می باشد.

تحصیل دکترا در روسیه 2020 (هر آنچه که باید بدانید)

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به عنوان محل تولد نویسنده های افسانه ای همچون تولستوی و داستایوفسکی همراه با دانشمندان مشهوری چون ایوان پاولوف (برنده جایزه نوبل فیزیولوژی و پزشکی) و میخاییل واسیلویچ لومونسف (نویسنده و ریاضی دان روسی که دانشگاه ایالتی لومونسف مسکو به یاد اون نام گذاری شده است) کشور روسیه دارای میراث علمی غنی برای دانشجویان دکتری علاقه مند است.

امروزه این امکان فراهم شده که دانشجویان بین المللی نیز بتوانند درجه دکتری یا معادل آن را در روسیه بدست آورند. سیستم تحصیلی روسیه برا اساس معاهده بولونیا است و لی تفاوت هایی نیز با آن دارد. یکی از تفاوت های چشمگیر آن در مقاطع علمی و سطح تحصیلی است. کشورهای اروپایی دارای سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند. اما در روسیه 4 مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و دکتری علمی (پسا دکتری) وجود دارد. رسالت دوره دکتری انجام کار تحقیقاتی همراه با تصویب، ارائه رساله و دفاع از آن در مقابل هیئت داوری است.

منبع: سفیرساعی
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1071

به "تحصیل دکترا در روسیه 2020 (هر آنچه که باید بدانید)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل دکترا در روسیه 2020 (هر آنچه که باید بدانید)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید