تقابل استقلال و پرسپولیس با نمایندگان تایلند و قطر در میان دیدارهای خاطره انگیز یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله نماشو، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار استقلال برابر بوریرام تایلند و تقابل پرسپولیس با الدحیل قطر را جزو پنج دیدار به یادماندنی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا دانست.

تقابل استقلال و پرسپولیس با نمایندگان تایلند و قطر در میان دیدارهای خاطره انگیز یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به بهانه شروع مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گزارشی درباره پنج دیدار به یادماندنی تاریخ رقابت ها در این مرحله منتشر کرد که دیدار سرخابی های پایتخت مقابل نمایندگان تایلند و قطر هم در این فهرست دیده می گردد. AFC در مورد این دو دیدار نوشت:

استقلال - بوریرام تایلند

این دو تیم که در اوج قرار داشتند، جدال جذابی رقم زدند و بهترین گل تاریخ مسابقات به انتخاب طرفداران هم در آن به ثمر رسید. با حضور 95 هزار نفر در استادیوم آزادی، خسرو حیدری با سانتری شبیه شوت که پس از برخورد با تیر دوم وارد دروازه شد، شروعی ویژه برای تیمش رقم زد، در حالی که هنوز شوت های جالب بیشتری در پیش بود.

در دیدار برگشت در تایلند هم اوسمار باربای اسپانیایی برای تیمش گلزنی کرد. حنیف عمران زاده هم گل تساوی استقلال را در دقیقه 53 به ثمر رساند تا فزونی با نماینده ایران باشد. در وقت اضافه اما زمانی فرا رسید که از این بازی به خاطر آن یاد می گردد، جایی که آندرانیک تیموریان از فاصله 40 یاردی، شوت محکمی به گوشه دروازه بوریرام شلیک کرد.

الدحیل قطر - پرسپولیس

دیداری که اخیراً و در دوره قبلی برگزار گردید و بازگشت هیجان انگیز دیگری رخ داد، اتفاقی که در استادیوم پر از تماشاگر آزادی که بزرگ ترین و پرشورترین استادیوم فوتبال در قاره آسیاست، رخ داد و مهیج تر هم شد. الدحیل قطر تا قبل از بازی رفت، عملکردی خیره کننده داشت و در هشت بازی متوالی پیروز شده بود. با تک گل معز علی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی برابر پرسپولیس، نهمین پیروزی متوالی الدحیل در استادیوم بین المللی خلیفه رقم خورد، اما این روند سه هفته بعد به خاتمه رسید.

طرفداران با سر و صدایی گوش خراش از دو تیم در استادیوم آزادی استقبال کردند، اما آنها ابتدا با گل کریم بوضیاف در دقیقه 33، به صورت ناگهانی غافلگیر و ساکت شدند. به خاطر قانون گل زده خارج از خانه، پرسپولیس برای پیروز شدن به سه گل احتیاج داشت.

در حالی که حدود یک ساعت از زمان مسابقه می گذشت، آنها هنوز باید سه گل می زدند. تا اینکه کاپیتان جلال حسینی یکی از گل ها را در دقیقه 57 جبران کرد. سلطان البریک حدود یک دقیقه بعد یک گل به خودی دریافت کرد و صدای جمعیت استادیوم آزادی چندین دسیبل بالا رفت. برای پاسخ به تشویق تماشاگران، پرسپولیس گل فزونی خود را به ثمر رساند. گادوین منشا از چند اشتباه دفاع الدحیل استفاده کرد و پس از عبور از امین لکومته، بازگشت هیجان انگیز پرسپولیس را رقم زد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 327

به "تقابل استقلال و پرسپولیس با نمایندگان تایلند و قطر در میان دیدارهای خاطره انگیز یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل استقلال و پرسپولیس با نمایندگان تایلند و قطر در میان دیدارهای خاطره انگیز یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید