تمام کوشش مان کسب رتبه ای در شان والیبال گنبد است

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، ادریس دانشفر بعدازظهر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: تمرینات تیم شهرداری گنبد برای حضور در فضل جدید لیگ برتر والیبال از یک ماه و نیم قبل شروع گردیده و سه شنبه و چهارشنبه دو دیدار تدارکاتی با تیم کاله آمل خواهیم داشت.

تمام کوشش مان کسب رتبه ای در شان والیبال گنبد است

وی اضافه کرد: سال جاری با توجه به حضور 14 تیم در لیگ برتر والیبال و تقسیم شدن بازیکنان در تیم های مختلف، رقابت سختی را شاهد خواهیم بود.

بازیکن تیم ملی والیبال شهرداری گنبد توضیح داد: سال جاری خوشبختانه بازیکنان خوبی جذب کردیم و این ظرفیت را داریم که رتبه خوبی کسب کنیم هر چند کارمان بسیار سخت است.

دانشفر ادامه داد: امیدواریم با حمایت مسئولان و تماشاگران نتیجه خوبی در شان پایتخت والیبال ایران کسب کنیم تا رضایتمندی طرفداران را به دنبال داشته باشد.

وی در خصوص کادر فنی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: احد ارمشی نخستین سال سرمربیگری در لیگ برتر والیبال را تجربه می نماید و بازیکنان و کادر فنی با یاری یکدیگر سعی می کنیم بهترین نتیجه را به دست آوریم.

وی در خصوص میزبانی بندرترکمن از تور جهانی والیبال ساحلی گفت: اکثر بازیکنان تیم ملی والیبال ساحلی از گلستان هستند و میزبانی تور جهانی تک ستاره این رشته اتفاق خوبی برای والیبال ساحلی استان و حتی ایران است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2706

به "تمام کوشش مان کسب رتبه ای در شان والیبال گنبد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام کوشش مان کسب رتبه ای در شان والیبال گنبد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید