توضیحات خبرنگاران در مورد انتشار کلیپ کلی مطهری در دانشگاه

به گزارش مجله نماشو، در بخشی از این مراسم دانشجویی روز گذشته که با حضور دانشجویان دختر و پسر برگزار شد آقای مطهری در پاسخ به یکی از دانشجویان مطلبی را تحت عنوان قرص ضد بارداری هم بخواهی دارم! مطرح کردند که در شان ایشان و آن جلسه محترم نبود.

توضیحات خبرنگاران در مورد انتشار کلیپ کلی مطهری در دانشگاه

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرنگاران، عصر روز گذشته در دانشگاه شهید بهشتی آقای دکتر مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی سخنرانی داشتند.

در بخشی از این مراسم دانشجویی که با حضور دانشجویان دختر و پسر برگزار شد آقای مطهری در پاسخ به یکی از دانشجویان مطلبی را تحت عنوان قرص ضد بارداری هم بخواهی دارم! مطرح کردند که در شان ایشان و آن جلسه محترم نبود.

اما متاسفانه تصاویر ابتدایی ارسالی به این رسانه با توجه به شلوغی جلسه و لحن صحبت، پاسخ به یک دانشجوی دختر را به نظر متبادر می ساخت که در فیلم هم قابل ملاحظه است، اما با تحقیق بیشتر و بررسی چند باره موضوع روشن شد مطلب توهین آمیز مطرح شده نماینده تهران درفضای شلوغ و در پاسخ به یکی از دانشجویان پسر و در جمع همه دانشجویان دختر و پسر حاضر در سالن مطرح شده که بلافاصله این مطلب در خروجی این رسانه اصلاح گشت.

بدین وسیله از همه رسانه هایی که اقدام به بازنشر این مطلب به نقل از این خبرگزاری اقدام نموده اند خواهشمند است به جهت رعایت صحت مطالب واقع شده در خصوص اصلاح تیتر مذکور اقدام نمایند.

نسخه ویرایش شده زیر نویس فیلم در دسترس است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 662

به "توضیحات خبرنگاران در مورد انتشار کلیپ کلی مطهری در دانشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات خبرنگاران در مورد انتشار کلیپ کلی مطهری در دانشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید