تیم بسکتبال زیر 16 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا می نماید

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، مسابقات بسکتبال قهرمانی زیر 16 سال آسیا 16 تا 23 فروردین ماه سال آینده (5 تا 12 آوریل) با حضور 16 تیم در بیروت لبنان برگزار می گردد.

تیم بسکتبال زیر 16 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا می نماید

برای سفر با تور پاییز 99 پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

پیش از این قرار بود این رقابت ها در ایران برگزار گردد و حتی تاریخ 7 تا 17 فروردین ماه هم برای آن مصوب شده بود اما فیبا آسیا هفته گذشته به خاطر بعضی نارضایتی والدین بازیکنان بعضی کشورها از اعزام فرزندان شان به ایران امتیاز میزبانی این رقابت ها را از کشورمان سلب کرد.

با این حال فدراسیون بسکتبال در تصمیم خود برای حضور در مسابقات زیر 16 سال قهرمانی آسیا هیچ تغییری ایجاد نکرده به خصوص که این رقابت ها حکم انتخابی دنیا را دارد.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در تبادل نظر با خبرنگاران با تایید این مطلب گفت: حضور در میدانی که ماه ها برای آن تمرین شده است، حق بازیکنان تیم زیر 16 سال ایران است. بنابراین اعزام تیم به رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی دنیا قطعی است.

طبق اعلام فیبا آسیا تیم های ژاپن، کره جنوبی، چین، چین تایپه، استرالیا، نیوزیلند، سوریه، ایران، لبنان، اندونزی، فیلیپین، تایلند، هند، قزاقستان، عربستان و کویت 16 تیم شرکت کننده در رقابت های قهرمانی زیر 16 سال آسیا هستند که در چهار گروه چهار تیمی با هم رقابت خواهند داشت.

چهار تیم برتر شرکت کننده در این رقابت ها صاحب سهمیه مسابقات قهرمانی دنیا خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 786

به "تیم بسکتبال زیر 16 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بسکتبال زیر 16 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید