دست خالی نمایندگان ایران در روز نخست

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور 170 جودوکار از 21 کشور به میزبانی چین تایپه شروع شد. در روز نخست تیم اعزامی کشورمان سه نماینده در بخش مردان و یک جودوکار در بخش بانوان داشت که هر چهار جودوکار با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات خارج شدند.

دست خالی نمایندگان ایران در روز نخست

در وزن 60- کیلوگرم مصطفی ریاحی فر ابتدا سعود الامیر نماینده کویت را در مدت 47 ثانیه ضربه فنی کرد و سپس در پیکار با بیامباسورن از مغولستان بعد از چهار دقیقه مبارزه با امتیاز وازاری بازنده و از دور مسابقات کنار رفت.

علی بریمانلو در وزن 66- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، در پیکار با حکیم آقا ممداف از ترکمنستان با امتیاز وزاری باخت و حذف شد. وحید جدی هم در وزن 73- کیلوگرم دور نخست اسد ماسابریف از قرقیزستان را در دو دقیقه و 23 ثانیه ضربه فنی کرد و در ادامه نتیجه را به لی سونگ چان از کره جنوبی واگذار کرد و به گروه شانس مجدد رفت و در این مرحله برابر آلن رچیس از استرالیا باخت و پنجم شد.

در بخش بانوان نیز محدثه حسینی تنها نماینده ایران بود که در وزن 57- کیلوگرم همان دور نخست برابر کزی بیگای از قرقیزستان باخت و از دور رقابتها کنار رفت.

برنامه روز دوم مسابقات

فردا سه شنبه 8 مردادماه در روز دوم و پایانی این رقابتها تیم کشورمان شش نماینده در دو بخش دختران و پسران دارد. امین کامیابی در 81- کیلوگرم در دور نخست به مصاف کونال سجوال از هند می رود و در صورت رجحان ایکی ریحاری از استرالیا را پیش رو خواهد داشت. قاسم باغچقی در 90 کیلوگرم بعد از یک دور استراحت به دیدار ناگاشیما از ژاپن می رود.

علی پرهیزگار در 100- کیلوگرم در دور اول استراحت می نماید و سپس در دور بعد با برنده کره و ترکمنستان روبه رو می گردد. فرزین شاهباز در وزن 100+ کیلوگرم مقابل چن چون چیا از چین تایپه قرار می گیرد و در صورت رجحان به مصاف سعود مانای از عربستان می رود.

در بخش دختران صدف بیرانوند در 63 کیلوگرم لو ینگ لیائو از چین تایپه را پیش رو دارد و در صورت رجحان به نماینده عربستان می رود. مریم بربط هم در وزن 70 کیلوگرم در دور اول استراحت می نماید، سپس با برنده کره و مغول روبه رو می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4497

به "دست خالی نمایندگان ایران در روز نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست خالی نمایندگان ایران در روز نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید