جاذبه های ساحل کامالا

به گزارش مجله نماشو، اگر در تور تایلند به دنبال محلی برای آرامش در کنار دریا هستید و اصلا به شلوغی علاقه ندارید، به شما توصیه می‌کنیم به بازدی ساحل کامالا بروید و خود را درگیر جاذبه های تفریحی متنوع این ساحل کنید. ساحل کامالا یکی از جاذبه‌های بسیار دیدنی تور پوکت می‌باشد. ساحل کامالا در شمال ساحل پاتونگ قرار گرفته و شلوغ نیست. محل مناسبی برای استراحت و گذران ساعاتی خوش با خانواده می‌باشد.

جاذبه های ساحل کامالا

ساحل کامالا در شمال ساحل پاتونگ قرار دارد و در آن خبری از شلوغی و سر و صدای پاتونگ نیست و محل مناسبی برای استراحت و گذران ساعاتی خوش است. این خلیج کوچک که محل مناسبی برای ماهیگیری نیز محسوب می‌شود و اطرافش را تماما جنگل‌های انبوه پوشانده‌اند، به عنوان یکی از زیبا‌ترین سواحل پوکت مشهور است.

محیط آرام و به دور از هرگونه شلوغی در تور پوکت باعث شده است که این ساحل به محلی برای اقامت افراد بازنشسته یا افرادی که برای سفر به مدت طولانی‌تری آمده‌اند، تبدیل شود. افراد در هتل‌ها، خانه‌ها و ویلا‌های اجاره‌ای که در سراسر ساحل وجود دارد، اقامت می‌کنند. از دماغه‌ی این ساحل به سمت جنوب، ویلا‌های لوکس با نمایی بسیار زیبا از ساحل کامالا دیده می‌شوند. 

اگر اولین بار است که به کامالا سفر می‌کنید، حتما عاشق سکوت و آرامش این ساحل خواهید شد. در میان اکثر ساحل‌های پوکت که حال‌وهوایی دوستانه و خانوادگی دارند، این ساحل تک است. خصوصا شب‌ها که در آن برنامه‌های تفریحی مختلف برگزار می‌شود.

همچنین رستوران‌های این ساحل بهترین غذا‌ها را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهند. با این‌که مغازه‌های موجود در این ساحل همگی محلی هستند، اما امکان تخفیف گرفتن وجود دارد و شما می‌توانید یک خرید عالی را در تور پوکت تجربه نمایید.

با این‌که بازار‌های روز‌های تعطیل این ساحل بسیار معروف است، هنوز هم گردشگران کمی به بازدید از آن‌ها می‌آیند . اینجا حالت محلی خود را حفظ کرده است. خصوصا در جا‌هایی که دور‌تر از ساحل قرار گرفته‌اند.

سالن بوئینگ کامالا در پوکت

این سالن، تنها سالن بولینگ در پوکت است. این سالن در ابتدا توسط فردی انگلیسی و مخصوص به افراد حرفه‌ای و علاقه‌مند به بولینگ افتتاح شد اما کم‌کم افراد محلی نیز به آن علاقه‌مند شدند. از آنجایی‌ که بولینگ ورزشی نیست که نیازمند قدرت بدنی بالا باشد، گزینه‌ای مناسب برای تمام افراد گروه‌های دوستانه یا خانواده است که ساعاتی خوش را در کنار هم تجربه کنند. در تور تایلند بازدید از ساحل کامالا را در برنامه سفر خود قرار بدهید.

موج‌سواری در ساحل کامالا پوکت

ساحل کامالا پس از سواحل کاتا و کالیم، سومین محل برای موج‌سواری در تور تایلند به شمار می‌رود. طرفداران موج‌سواری در این ساحل می‌توانند از سه امکان مختلف موجود برای این ورزش استفاده کنند. این سه امکان، موج‌سواری را برای همه، از مبتدی تا پیشرفته، فراهم ساخته است.

معبد وات بان پوکت

معبد بودایی وات بان که حالت سنتی خود را حفظ کرده است، در بخش جنوبی این ساحل قرار دارد. این معبد در سال 2004 و پس از سونامی بازسازی شد. معبد کامالا میان باغی زیبا قرار دارد و از پنج ساختمان تشکیل شده است. همچنین این معبد مرکز بودایی‌ها در روستای مسلمانان می‌باشد.

جمعه بازار ساحل کامالا پوکت

بازدید از جمعه بازار بهترین فرصت برای آشنایی با نوع زندگی و فرهنگ جنوب تایلند است. برخلاف توسعه‌های بسیار در سواحل، قسمت‌های دیگر کامالا حالت سنتی خود را حفظ کرده‌اند.

انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2405

به "جاذبه های ساحل کامالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های ساحل کامالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید