خبرنگاران نظرات بازیکنان پرسپولیس پس از جشن قهرمانی

به گزارش مجله نماشو، تهران- خبرنگاران- تعدادی از بازیکنان پرسپولیس پس از برگزاری جشن قهرمانی این تیم در لیگ نوزدهم، به اظهار نظر پرداختند.

خبرنگاران نظرات بازیکنان پرسپولیس پس از جشن قهرمانی

تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست یک بر صفر برابر ذوب آهن در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، جشن قهرمانی خود در لیگ نوزدهم را در حضور وزیر ورزش و جوانان و مسوولان فدراسیون فوتبال جشن گرفت.

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس پس از این جشن قهرمانی صحبت هایی انجام دادند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

سیدجلال حسینی: این قهرمانی را به هواداران تقدیم می کنم. امروز باید آنها شاد باشند چرا که ما باید از فردا رو به جلو حرکت کنیم و این جشن امروز برای ما تمام می شود. کارهای بزرگ تری پیش رو داریم.

وی اضافه نمود: بازیکنان خیلی خوبی داریم که فوق العاده اند و حفظ آنها سخت است اما باید همین فرایند حفظ شود و قهرمانی های ما بیش از چهار بار ادامه داشته باشد.

شجاع خلیل زاده هم پس از این جشن قهرمانی اعلام کرد: جای هوادارانمان در این جشن خیلی خالی بود. امیدوارم هر چه زودتر این ویروس کرونا از بین برود تا بتوانیم دوباره مقابل هوادارانمان جشن بگیریم.

وی اضافه نمود: دوست داشتیم بازی امروز را ببریم که این اتفاق رخ نداد اما بازیکنان خیلی زحمت کشیدند. همیشه کسب قهرمانی سخت است اما حفظ قهرمانی های متوالی سخت تر خواهد بود. کسب قهرمانی چهارم خیلی سخت بود اما واقعا شادیم که به هدفمان رسیدیم.

کمال کامیابی نیا هم درباره برگزاری جشن قهرمانی گفت: امیدوارم این فرایند و موفقیت های ما ادامه داشته باشد. از کسب این قهرمانی خیلی شاد هستم. جای هواداران هم که از ابتدای فصل از ما حمایت کردند، واقعا خالی بود.

علی علیپور هم در جریان این قهرمانی گفت: اگر بخواهیم جام های حذفی، سوپر جام و لیگ را محاسبه کنیم، این نهمین جام پرسپولیس در سال های اخیر است که با دعا و حمایت هواداران آن را کسب کردیم. امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی گام بعدی را هم محکم برداریم و به استقبال لیگ قهرمانان آسیا برویم.

محمد حسین کنعانی زادگان نیز گفت: شادم که در اولین سال حضورم در پرسپولیس بزرگ توانستم همراه این تیم قهرمان شوم. البته این دومین قهرمانی من با پرسپولیس بود چرا که سوپرجام را هم به دست آوردیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3585

به "خبرنگاران نظرات بازیکنان پرسپولیس پس از جشن قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نظرات بازیکنان پرسپولیس پس از جشن قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید