خشمگین 7 از پیش بینی ها فراتر رفت، دو انیمیشن در رتبه های برتر

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از باکس آفیس موجو، این هفته فیلم خشمگین 7 به عنوان فیلم تازه وارد فهرست جای انیمیشن خانه را که هفته پیش اول بود، گرفت.

خشمگین 7 از پیش بینی ها فراتر رفت، دو انیمیشن در رتبه های برتر

فهرست این هفته چنین است:

1. خشمگین 7 با نمایش در 4004 سالن سینما پیروز شد تا فروشی برابر با 143 میلیون و 623 هزار دلار را به جای بگذارد. بودجه ساخت این فیلم اعلام نشده اما کمپانی یونیورسال پس از درگذشت نابهنگام پل واکر در سال 2013 تصمیم گرفت با توجه به موجود بودن نیمی از صحنه های مربوط به این بازیگر فقید، فیلم را بسازد و در این راه با کمک حضور دو برادر وی و جلوه های ویژه کامپیوتری صحنه های باقی مانده از اوکانر شخصیت پلیس این مجموعه را کامل کرد.

2. انیمیشن خانه در دومین هفته حضورش، 27 میلیون و 400 هزار دلار فروخت تا مجموع فروشش را به 95 میلیون و 621 هزار دلار برساند. این انیمیشن که با بودجه 135 میلیون دلاری ساخته شده محصولی از شرکت دریم وورکز است که در 3801 سالن سینما به نمایش درآمده است.

3. قوی باش از کمپانی برادران وارنر در هفته دوم به جایگاه سوم رسید. این فیلم کمدی ساخته اتان کوهن با فروش 12 میلیون و 925 هزار دلار، مجموع فروشش را به 57 میلیون دلار رساند.

4. سیندرلا اقتباس جدید کنت برانا از داستان کلاسیک پریان، بار دیگر چهارم شد. این فیلم که چهارمین هفته اکرانش را پشت سر می گذارد با فروش 10 میلیون و 289 هزار دلار در مجموع 167 میلیون دلار فروش کرده است. این فیلم که نسخه زنده انیمیشن محبوب و قدیمی سیندرلا است، با بودجه تولید 95 میلیون دلار و با بازی لیلی جیمز، ریچارد مدن، کیت بلانشت و هلنا بونهام کارتر ساخته شده است.

5. مجموعه واگرا: شورشی در سومین هفته نمایشش فیلم پنجم فهرست شد. این فیلم که در این آخر هفته 10 میلیون دلار فروخت، در مجموع فروشش را به 103 میلیون دلار رساند.

6. دنبال می شود در این آخر هفته 2 میلیون و 465 هزار دلار فروخت و در مجموع فروشش را به 8 میلیون و نیم رساند.

7. زن طلایی در ژانر درام دیگر فیلم جدید هفته است که پیروز به فروشی 2 میلیون دلاری شد. این فیلم که تنها در 258 سالن به نمایش درآمده محصولی از کمپانی واینشتاین است که با بازی هلن میرن، رایان روینولدز و دانیل برول ساخته شده است.

8. مرد پادشاه: سرویس مخفی ساخته متیو وان با بازی کالن فرت این هفته با فروش 1.7 میلیون دلاری پس از هشت هفته فروش، فروش کل خود را به بیش از 122 میلیون دلار رساند.

9. باور می کنی؟ در سومین هفته نمایشش دو رتبه کاهش جایگاه پیدا کرد و با فروش 1.5 میلیون دلاری، مجموع فروشش را به 9.8 میلیون دلار رسانده است.

10. دومین هتل برتر گل همیشه بهار عحیب به کارگردانی جان مدن، فیلمی کمدی رمانتیک با بازی چهره های سرشناسی چون جودی دنچ، ریچارد گر، مگی اسمیت و دیو پاتل، در پنجمین هفته اکرانش یک میلیون دلار فروخت تا مجموع فروشش را به 30 میلیون دلار برساند. این فیلم با بودجه 10 میلیون دلاری ساخته شده است.

تک تیرانداز آمریکایی، همه شب بدو، مک فارلند، آمریکا و وقتی ما جوان بودیم فیلم های رده های پایین تر فهرست پرفروش ها هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4309

به "خشمگین 7 از پیش بینی ها فراتر رفت، دو انیمیشن در رتبه های برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشمگین 7 از پیش بینی ها فراتر رفت، دو انیمیشن در رتبه های برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید