داور به کرار چه گفت، پنالتی های ما گرفته نمی گردد

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، پائولو سرجیو شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران اضافه نمود: قبل از اینکه در مورد بازی بخواهم صحبت کنم در مورد این موضوع می خواهم بگویم که ابتدای فصل شنیده بودم که داوران با یکدیگر در مورد کرار جلسه گرفته بودند که این بازیکن تمارض زیاد می نماید و اینکه اگر خطایی هم روی این بازیکن انجام شد نگیرند، تا اکنون پنج یا 6 خطای که می توانست پنالتی باشد بر روی او انجام شد اما داور به این موضوع توجه نکرد و این موارد را نگرفت این کار عادلانه نیست.

داور به کرار چه گفت، پنالتی های ما گرفته نمی گردد

وی اظهار کرد: اگر کرار تمارض می نماید به او کارت زرد بدهید اما اگر پنالتی است آن پنالتی را به او بدهید. هیچ بازیکنی برای دریافت پنالتی از داور خطا نمی نماید، این موضوع علیه ما خیلی زیاد شده است، من همیشه به داوران احترام می گذارم، آنها کار بسیار سختی دارند اما این موضوع که پنالتی های به حق ما از سوی داوران نادیده گرفته می گردد، بسیار پر تکرار شده است.

سرجیو توضیح داد: در مورد بازی باید بگویم که یک تیم می خواست بازی را ببرد و دیگری عقب نشینی نموده بود تا بتواند از اشتباهات آن تیم استفاده کند، تیم مقابل در اثر یک ضربه ایستگاهی به ما گل زدند، نساجی تیم سازمان یافته ای است و خیلی هم خوب دفاع می نمایند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: به رغم دفاع خوبی که تیم نساجی انجام داد اما چهار تا پنج موقعیت خیلی خوب ایجاد کردیم، به بازیکنانم افتخار می کنم چرا که بازی بسیار خوبی انجام دادند، توپ را چرخاندند و فضای خالی که ایجاد شده بود را از آن استفاده کردند .

سرجیو اضافه نمود: بازی خیلی خوبی بود و ما تنها به خاطر یک اشتباه در ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

وی اظهار کرد: ما اصلا نگران این نیستیم که تیم تساوی می آورد اما یک عده هستند که می خواهند ما را به سمت نگرانی ببرند و می خواهند که نگران و تحت فشار باشیم، اما این افراد در این مورد شانسی ندارند، تیم خوب بازی می نماید یک شکست در لیگ بیشتر نداشتیم آن هم در مقابل با پدیده، بازی با پیکان برای ما تمام نشده است، داریم خوب کارمان را انجام می دهیم بازیکنان به خوبی کار می نمایند و کار مثبت انجام می دهند و نباید به خاطر این گونه مسائل خودمان را در فشار قرار دهیم .

وی توضیح داد: اینکه برزای در تیم استقلال بازی نموده است اصلا مسئله ای نیستند که من را مجاب کند که از او در بازی استفاده کنم.

سرجیو یادآور شد: با بازیکنان در مورد داوری صحبت نموده ام، در طول نیم فصل با اشتباهات بچه گانه ای که خودمان انجام دادیم و تصمیمات اشتباهی که داوران علیه ما دریافتد می توانستیم به رده های بالای جدول و حتی چهارم یا پنجم هم برسیم، بازیکنان هم این را می دانند و از این بابت است که به کاری که انجام می دهند اعتقاد دارم اما آنچه اتفاق می افتد اصلا عادلانه نیست.

سرجیو گفت: جالب اینکه امروز در هتل داور به کرار می گوید مراقب باش با دایو نکنی چون من از آن داورها نیستم و اگر دایو کنی کارت زرد بهت می دهم داوری که پیش از بازی با این ذهنیت وارد بازی می گردد چگونه می خواهد قضاوت کند، تمام طول هفته های گذشته در این مورد حرفی نزدم اما این کار داورها دارد بیش از حد انجام می گردد اینکه پنالتی های به حق را برای تیم ما نمی گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2944

به "داور به کرار چه گفت، پنالتی های ما گرفته نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور به کرار چه گفت، پنالتی های ما گرفته نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید