منصوریان از حسینی جلو زد ، جانشین نمازی در راه اصفهان

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران ، امید نمازی بالاخره رسما از سوی باشگاه ذوب آهن اصفهان اخراج شد تا سرمربی جدید برای راهنمایی سبزپوشان انتخاب گردد. نمازی از سه شنبه طبق نظر باشگاه نتوانست به تمرینات برود و چهارشنبه قطع همکاری، توسط سایت رسمی باشگاه ذوب آهن اعلام شد. در مدت اخیر هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان، گزینه های مربیگری زیادی را مورد آنالیز قرار دادند که در نهایت علیرضا منصوریان و مجتبی حسینی شانس بالاتری نسبت به دیگر گزینه ها پیدا کردند که مذاکرات با منصوریان بهتر پیش رفت و او قرار است پنجشنبه قرارداد رسمی خود با ذوب آهن را امضا کند.

منصوریان از حسینی جلو زد ، جانشین نمازی در راه اصفهان

زمانی که امید نمازی سرمربی ذوب آهن اصفهان شد، خیلی ها از این انتخاب تعجب کردند. اینکه یک سرمربی کم تجربه جانشین امیر قلعه نویی شد و قرار است جام قهرمانی را برای سبزپوشان اصفهانی به ارمغان بیاورد. نمازی از همان ابتدا خیلی امیدوارانه صحبت می کرد و همیشه از قهرمانی می گفت. او آغاز خوبی هم در لیگ برتر داشت اما این روند زیاد ادامه پیدا نکرد. ذوب آهن اصفهان بعد از پیروزی هفته پنجم مقابل ماشین سازی تبریز، دیگر رنگ برد ندید. این تیم روز به روز شرایط بدتری پیدا می کرد. یک بار هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان به امید نمازی برای عملکرد ضعیف تیم، اولتیماتوم داد و قرار بود شرایط بهتر گردد اما هیچ خبری از بهتر شدن نبود. ذوب آهن روند ضعیف خود را ادامه می داد که در نهایت شکست سنگینی مقابل تراکتورسازی تبریز متحمل شد. سبزپوشان اصفهانی در حالی که نیمه اول را یک بر صفر به سود خود به خاتمه بردند، در نیمه دوم 4 گل خوردند تا بازنده لقب بگیرند. بعد از این باخت، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان به رختکن تیم رفت و با اعضای تیم خداحافظی کرد تا شاید با این اتفاق، امید نمازی هم کنار برود اما او علاقه ای به استعفا نداشت و حتی در مصاحبه ای اظهار داشت: به هیچ وجه استعفا نمی دهم! این مساله باعث شد سعید آذری روش دیگری را در پیش بگیرد. آذری با نمازی جلسه ای داشت تا بلکه به توافق برسند و سرمربی تغییر کند اما نمازی تحت هیچ شرایطی حاضر به استعفا و توافق نشد. بر این اساس، بعد از چند روز چانه زنی، در نهایت سایت باشگاه ذوب آهن اصفهان رسما اظهار داشت، امید نمازی رفتنی شد و قرار است سرمربی جدید پنجشنبه (24 آبان 97) معرفی گردد.

از آنجا که رفتن امید نمازی بعد از بازی با تراکتورسازی تبریز حتمی شده بود، هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان خیلی زود دست به کار شدند و گزینه های سرمربیگری را آنالیز کردند. در ابتدا نام هایی چون فراز کمالوند، دراگان اسکوچیچ، سیدمجتبی حسینی، جواد نکونام و علیرضا منصوریان مورد آنالیز قرار گرفتند اما در نهایت مجتبی حسینی و منصوریان انتخاب شدند تا یکی از بین آنها انتخاب گردد. در ابتدا ظاهرا شانس مجتبی حسینی بیشتر از منصوریان بود چراکه او قبلا با ذوب آهن کار کرد و شناخت خوبی نسبت به تیم داشت اما ظاهرا مذاکرات صورت گرفته، چندان خوب پیش نرفت و شاید هم داشتن قرارداد با اکسین البرز، کار را برای توافق سخت نموده بود.

با این شرایط، شانس علیرضا منصوریان بیشتر شد. مذاکرات با منصوریان هم خوب پیش رفت و در واقع توافق نهایی صورت گرفت. گفته می گردد منصوریان قرار است پنجشنبه (24 آبان 97) به اصفهان برود تا قرارداد رسمی خود را با ذوب آهن اصفهان امضا کند. به این ترتیب، منصوریان خیلی زود کار خود را آغاز خواهد نمود تا بتواند این تیم را آماده بازی هفته سیزدهم مقابل پارس جنوبی جم کند. علیرضا منصوریان این شانس را دارد تا قبل از بازی، شناخت نسبتا خوبی از تیم پیدا کند. چراکه لیگ فوتبال تا 2 آذر یعنی حدود 10 روز تعطیل خواهد بود که این فرصت نصیب منصوریان خواهد شد تا بتواند تمرینات تیم را به خوبی پیش ببرد و ذوب آهن را آماده بازی حساس با پارس جنوبی جم کند. به نظر می رسد علیرضا منصوریان برای حضور در ذوب آهن خواهان جذب چند بازیکن جدید هم شد تا طبق آن، تیم را تقویت کند و بتواند در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی به دست بیاورد. منصوریان همراه با نفت تهران و استقلال نتایج نسبتا خوبی در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد که حالا می خواهد با ذوب آهن تجربه بهتری در لیگ قهرمانان آسیا به دست بیاورد و این تیم را به موفقیت بزرگی برساند. حالا باید منتظر ماند و دید منصوریان می تواند ذوب آهن اصفهان را به روزهای خوبش برساند یا نه. اگر علیرضا منصوریان بتواند با ذوب آهن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسد، شاید بتواند محبوبیت از دست رفته اش در بین طرفداران استقلال را به دست بیاورد و شانس خود را برای بازگشت به این تیم بالا ببرد. البته اگر بعد منفی قضیه را هم ببینیم، نتیجه نگرفتن با ذوب آهن باعث می گردد تا او برای همیشه شانس بازگشت در تیم آبی پایتخت را از دست بدهند. پس به نظر می رسد انگیزه علیرضا منصوریان برای موفقیت با ذوب آهن خیلی بالا است و این شانس بزرگی برای تیم سبزپوش اصفهانی خواهد بود تا به روزهای خوبش برگردد.

ZOOM

توافق با نمازی پنجشنبه در باشگاه

امید نمازی هرگز فکر نمی کرد به راحتی از سرمربیگری تیم ذوب آهن اصفهان کنار گذاشته گردد. او روی حمایت های سعید آذری حساب باز نموده بود اما آذری هم از نتایج شاکی بود و نمی توانست حمایت هایش را ادامه دهد. با توجه به این اتفاقات، در ابتدا باشگاه ذوب آهن منتظر استعفای امید نمازی بود اما وقتی این اتفاق نیفتاد، هیات مدیره باشگاه دست به کار شد و او را کنار گذاشت. البته ظاهرا قرار است توافق درباره فسخ قرارداد پنجشنبه (24 آبان 97) صورت بگیرد. نمازی پنجشنبه و قبل از اینکه منصوریان به باشگاه برود، قرار است با هیات مدیره باشگاه ذوب آهن جلسه داشته باشد تا قرارداد خود را فسخ کند. هیات مدیره باشگاه ذوب آهن منتظر تخفیف نمازی هستند اما بعید است نمازی چنین کاری کند. به هر حال قرارداد 200 هزار دلاری امید نمازی با ذوب آهن اصفهان، شرایط سخی را برای این باشگاه به وجود آورد که باید دید در نهایت این مبلغ که حدود 3 میلیارد تومان شده، به چه رقمی خواهد رسید.

9-1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2907

به "منصوریان از حسینی جلو زد ، جانشین نمازی در راه اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان از حسینی جلو زد ، جانشین نمازی در راه اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید