مدعیانی که حالا فانوس بدست گردیده اند، فولاد و آهن در حال ذوب!

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، فولاد خوزستان و ذوب آهن دو تیمی بودند که با اتمام فصل گذشته لیگ برتر رویاهای بزرگی در سر داشتند و تغییراتی را برای رسیدن به عنوان قهرمانی این فصل از مسابقات لیگ ایجاد کردند؛ تغییراتی که تا به حال نتیجه ای نداشته و ذوب آهن و فولاد با 8 امتیاز به ترتیب در رده های نهم و دهم جدول رده بندی ایستاده اند.

مدعیانی که حالا فانوس بدست گردیده اند، فولاد و آهن در حال ذوب!

فولاد خوزستان فولادی ها این فصل هم کارشان را با سیدسیروس پورموسوی به عنوان سرمربی آغاز کردند اما سرپرست باشگاه فولاد و اعضای هیات مدیره تصمیمات عجیب و غریبی را قبل از آغاز فصل گرفتند. آنها با محدود کردن اختیارات پورموسوی و تغییرات عمده در دستیاران این سرمربی با هدف قهرمانی در لیگ برتر، اقدام به جذب بازیکنانی کردند که تناسبی با هدف تعریف گردیده نداشت.

عمر کار پورموسوی در فولاد البته به 6 هفته نرسید. با انتخاب مدیرعامل جدید و بالاگرفتن اختلافات در باشگاه از یک سو و اعتراضات طرفداران روی سکوها از سوی دیگر، پورموسوی از سمتش برکنار شد و ایلی استن رومانیایی جای او را گرفت و در اولین بازی در لیگ برتر مقابل سپاهان با نتیجه یک به 3 بازنده شد.

فولاد سال گذشته در انتها هفته هفتم با 13 امتیاز در رده چهارم قرار داشت و رقابت نزدیکی را با بالانشین های جدول یعنی پارس جنوبی، پدیده و پرسپولیس شکل داده بود ولی حالا با رده دهم جدول، تیمی بدون خطر و دور از جام قهرمانی به نظر می آید.

ذوب آهن اصفهان ذوبی ها سال گذشته با امیر قلعه نویی فصل خوبی را پشت سر گذاشتند و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند. قلعه نویی بعد از بازی ذوب آهن با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از این تیم اصفهانی جدا شد و به سپاهان رفت. همین مسئله باعث شد تا ذوب آهن سراغ امید نمازی مربی سابق تیم جوانان آمریکا برود. سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن در جلسه معرفی سرمربی جدید تیم به بازیکنان تیم در آغاز تمرینات بدنسازی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با تغییرات اساسی که در ساختار تیم فوتبال انجام دادیم، به دنبال قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

ذوبی ها حالا دور از رویایی هستند که پیش از آغاز فصل برای خودشان ترسیم نموده بودند. جدایی مرتضی تبریزی از این تیم باعث گردیده تا قدرت هجومی ذوب آهن افت کند و صدای امید نمازی را هم در بیاورد. نمازی در انتها بازی با استقلال خوزستان گفت: بازیکنان همه کار کردند به جز گل زدن. متاسفانه گلزن در تیم نداشتیم و من نمی توانم در زمین بازی کنم و گل بزنم.

این تیم سال گذشته در انتها هفته هفتم با 10 امتیاز در رده هفتم قرار داشت ولی تا هفته هفته این فصل، 8 امتیاز گرفته اند و در مقایسه با فصل گذشته با دو پله سقوط در رده نهم هستند.

سعید آذری نشان داده است که مدیری نتیجه گرا نیست. او با یحیی گل محمدی و حتی امیر قلعه نویی هم روزهایی را تجربه کرد که ذوب آهن آغاز خوبی نداشت ولی به تدریج خودش را به بالای جدول رساند اما سال جاری شرایط کمی برای او سخت است. آذری در روزهای اخیر فقط با انتشار پست هایی در اینستاگرام خود ضمن اشاره به فشاری که روی او واقع شده است، نوید روزهای بهتر را می دهد.

با این وضعیت باید دید آیا تیم های آهنی و فولادی لیگ که تا اینجای لیگ خم گردیده اند و شرایط عجیبی بر آنها حکمفرماست می توانند خودشان را بر لیگ برتر و سایر تیم ها غالب نمایند یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2599

به "مدعیانی که حالا فانوس بدست گردیده اند، فولاد و آهن در حال ذوب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدعیانی که حالا فانوس بدست گردیده اند، فولاد و آهن در حال ذوب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید