دور دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه تغییر کرد

به گزارش مجله نماشو، مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: زمان ثبت نام دوره دوم یکپارچه تخصیص خورو 16 اردیبهشت نیست و قطعا اطلاع رسانی خواهد شد.

دور دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه تغییر کرد

به گزارش خبرنگاران، مهدی تقدسی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 208 هزار نفر از متقاضیان ثبت نام نماینده در مرحله اول طرح یکپارچه عرضه خودرو که نوبت تحویل خودروی آن ها به سال 1403 موکول شد، در مهلت مشخص شده برای تغییر نوع خودرو به سامانه easalcar.ir مراجعه نموده و نسبت به تغییر نوع خودرو برای تغییر اولویت بندی اقدام کردند.

او در مورد دور دوم ثبت نام هودرو در سامانه یکپارچه بیان نمود: هنوز زمان دقیق نمی توان گفت چرا که باید زمان بندی تحویل خودروهای ثبت نامی مشخص تکلیف شوند.

تقدسی ادامه داد: در این زمان مشخص شده برای ویرایش خودرو، بعضی متقاضیان در استعلام گواهینامه مشکل داشتند یا در طرح جوانی جمعیت نمی توانستند درخواست خود را ثبت نمایند که این مشکل نیز برطرف شد و 750 نفر حائز شرایط شناخته شدند و توانستند مجدد اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو این را هم گفت: زمان ثبت نام دوره دوم یکپارچه تخصیص خورو 16 اردیبهشت نیست و قطعا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5235

به "دور دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه تغییر کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "دور دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه تغییر کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دور دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید