رئیس یوفا: درباره محدودیت ورود زنان به استادیوم ها سکوت نمی کنیم

به گزارش مجله نماشو، الکساندر شفرین تصمیم جدید یوفا برای بازی نکردن تیم های باشگاهی و ملی اروپایی با کشورهای محدود کننده ورود زن ها به استادیوم ها را تشریح کرد.

رئیس یوفا: درباره محدودیت ورود زنان به استادیوم ها سکوت نمی کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری فرانسه، یوفا در اجلاس اخیر خود به 55 عضو خود پیشنهاد کرد که هیچ تیم ملی و باشگاهی از قاره اروپا در کشورها و یا با کشورهایی که برای حضور زنان در استادیوم های فوتبال محدودیت ایجاد می نماید بازی نکنند. پیشنهادی که با موافقت تمامی کشورهای عضو روبرو شد و اجرایی می گردد.

آلکساندر شفرین، رئیس یوفا در همین رابطه به خبرگزاری فرانسه گفت: کمیته اجرایی یوفا به تمامی 55 عضو و تمامی باشگاه های اروپایی توصیه کرد در کشورهایی که زن ها دسترسی محدود به استادیوم ها دارند بازی نکنند. تا جایی که ما می دانیم دو کشور در دنیا هستند که به زن ها و دخترها اجازه ورود به استادیوم ها را نمی دهند. ما نمی توانیم آنها را جریمه کنیم چون این حق در اختیار فیفاست ولی نمی توان در این باره نیز ساکت بود.

عالی ترین شخص در نهاد یوفا در بخش پایانی صحبت خود گفت: به همین دلیل توصیه ما به تیم های تمامی 55 عضو یوفا چه باشگاهی و ملی (فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال) این است که در این کشورها و با این کشورها بازی نکنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4320

به "رئیس یوفا: درباره محدودیت ورود زنان به استادیوم ها سکوت نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس یوفا: درباره محدودیت ورود زنان به استادیوم ها سکوت نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید