راهیابی کاراته کار شهر خمین به مسابقات مالزی

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران: رئیس اداره ورزش و جوانان خمین از موفقیت ورزشکار کاراته کار سبک کیوکوشین این شهرستان در مسابقات کشوری و راهیابی وی به مسابقات بین المللی کشور مالزی اطلاع داد.

راهیابی کاراته کار شهر خمین به مسابقات مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

محمدرضا انصاری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در خمین، با اشاره به موفقیت ورزشکار این شهرستان در مسابقات کاراته کشور اظهار کرد: در مسابقات کاراته سبک کیوکوشین که نهم خردادماه سال جاری در شیراز برگزار گردید، محمد شیخ حسینی مقام اول مسابقات کاراته سبک کیوکوشین رده سنی جوانان وزن منهای 65 کیلوگرم را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: شیخ حسینی در این وزن مقام اول را کسب نموده و در حال حاضر نیز برای مسابقات مالزی آماده می گردد که شهریورماه در کشور مالزی برگزار می گردد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خمین از برگزاری کلاس های داوری و مربیگری در رشته های پر هوادار در این شهرستان خبرداد و گفت: این دوره های آموزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان برگزار می گردد.

انصاری توضیح داد: در حال حاضر رشته های رزمی، فوتبال، کاراته، تنیس روی میز، کشتی، والیبال، ایروبیک و بدنسازی از رشته های پر هوادار در خمین است.

وی برنامه ریزی به منظور برگزاری کلاس های اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان را از دیگر برنامه های این اداره مطرح نمود و گفت: سال گذشته حدود چهار هزار نفر در 35 هیئت ورزشی ساماندهی و کارت بیمه ورزشی دریافت نموده اند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 519

به "راهیابی کاراته کار شهر خمین به مسابقات مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی کاراته کار شهر خمین به مسابقات مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید