رسیدگی به تخلفات یک دفتر خدمات مسافرتی در کرمانشاه

به گزارش مجله نماشو، در کمیته رسیدگی به شکایات تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه به تخلفات یک دفتر خدمات مسافرتی رسیدگی شد.

رسیدگی به تخلفات یک دفتر خدمات مسافرتی در کرمانشاه

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان کرمانشاه، علی صابر روز یک شنبه 7 آذرماه 1400 در جلسه کمیته رسیدگی به شکایات از تاسیسات توریستی استان کرمانشاه، اظهار کرد: ارائهه خدمات مناسب به توریستان یکی از عواملی است که باعث ماندگاری و بازگشت مجدد توریستان به استان است.

معاون توریستی استان کرمانشاه اضافه نمود: برای بهبود خدمات توریستی به مسافران ما نظارت های لازم را بر تاسیسات توریستی که شامل اقامتی و پذیرایی و حتی دفاتر خدمات مسافرتی به صورت مستمر انجام می دهیم.

او توضیح داد: جدا از نظارت های اداره کل اگر شکایتی هم از تاسیسات توریستی واصل گردد ما موظف به رسیدگی هستیم.

صابر گفت: در اداره کل یک کمیته بدوی و یک کمیته تجدید نظر برای رسیدگی به شکایات از تاسیسات توریستی فعال است که اعضای آن با توجه به آئین نامه تعیین شده اند.

او اضافه نمود: در جلسه اخیر شکایت از یک دفتر خدمات مسافرتی مورد رسیدگی نهاده شد و با آنالیز کامل تخلفات رای لازم صادر می گردد.

معاون توریستی استان کرمانشاه توضیح داد: امیدواریم با توجه به اهمیت موضوع ارائه خدمات مطلوب به توریستان، تمام تاسیسات توریستی این موضوع را در دستور کار خود داشته باشند.

او بعلاوه تأکید کرد: به هموطنان عزیز توصیه می گردد که در هنگام استفاده از خدمات توریستی حتما توجه داشته باشند که آن تأسیسات از وزارت میراث فرهنگی،توریستی و صنایع دستی مجوز داشته باشد.

صابر در سرانجام با اعلام اینکه توریستان به هیچ عنوان از اماکن فاقد مجوز استفاده نکنند، گفت: در صورت بروز اتفاق یا حادثه ای در تاسیسات فاقد مجوز کسی پاسخ گو نیست و ممکن است اتفاقات ناگوارتری را نیز در پی داشته باشد که نه تنها توریست از سفر خود لذت نمی برد بلکه دچار آسیب و دردسر هم می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5089

به "رسیدگی به تخلفات یک دفتر خدمات مسافرتی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی به تخلفات یک دفتر خدمات مسافرتی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید