رویداد جذب ایده در حوزه صنایع خلاق در اورامانات برگزار می گردد

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران/کرمانشاه راهبر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان روانسراز برگزاری رویداد جذب ایده در حوزه صنایع خلاق با حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در منطقه اورامانات اطلاع داد.

رویداد جذب ایده در حوزه صنایع خلاق در اورامانات برگزار می گردد

میلاد سلطانی با اشاره به برگزاری این رویداد در آبان ماه سال جاری گفت: یکی از ماموریت های مراکز رشد شناسایی و جذب افراد صاحب ایده در حوزه های مختلف است و یکی از راهکارها در این زمینه برگزاری رویدادهایی برای شناسایی این افراد و ایده های خلاق آنهاست.

وی اضافه نمود: به همین دلیل برگزاری رویداد جذب ایده در حوزه صنایع خلاق با هدف جذب و شناسایی افراد صاحب ایده در حوزه صنایع خلاق در دستور کار نهاده شد.

سلطانی هم چنین توسعه فرهنگ کارآفرینی مبتنی بر نوآوری متناسب با احتیاج بازار در حوزه صنایع خلاق، حمایت از ایجاد و توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه صنایع خلاق و معرفی ایده های برتر به مرکز رشد شهرستان روانسر و دبیرخانه برنامه توسعه اکوسیستم شرکت های خلاق را از جمله دیگر اهداف برگزاری این رویداد اسم کرد.

راهبرمرکز رشد واحدهای فناور شهرستان روانسر با اشاره به برگزاری این رویداد در چهار محور فناوری های نرم و صنایع رسانه ای، آفرینش ها و خدمات خلاق، صنایع دستی و میراث فرهنگی و صنایع هنری گفت: صاحبان ایده های خلاق در این حوزه های می توانند ایده های خود را به دبیرخانه رویداد ارسال نمایند.

وی آخرین مهلت ارسال ایده ها را 15 مهرماه اعلام و تاکید نمود: محدودیتی برای شرکت نمایندگان نیست و تمامی افرادی که صاحب ایده و خلاقیت هستند می توانند در این رویداد شرکت نمایند.

وی اضافه نمود: تنها نکته مهم این است که ایده های ارسالی باید نوآور، نو و متناسب با احتیاج بازار باشند.

سلطانی با بیان اینکه این رویداد تنها مختص منطقه اورامانات است، اعلام نمود: افراد صاحب ایده در چهار شهرستان جوانرود، پاوه، ثلاث باباجانی و روانسر می توانند در این رویداد شرکت نمایند.

وی به پتانسیل های این چهار شهرستان برای ایده پردازی اشاره نمود و اضافه نمود: در جوانرود حوزه گیاهان دارویی، در روانسر حوزه کشاورزی، در پاوه حوزه صنایع دستی و در ثلاث باباجانی تمامی این حوزه ها (کشاورزی، صنایع دستی، گیاهان دارویی) زمینه کار بسیاری دارد و افراد می توانند ایده های خلاقانه خود را در این حوزه ها که احتیاج منطقه است ارائه نمایند.

این مسئول با اشاره به معرفی ایده های برتر در اختتامیه این رویداد در آبان ماه سال جاری گفت: این ایده ها جهت تجاری سازی به وسیله پارک علم و فناوری کرمانشاه تحت حمایت قرار می گیرند.

سلطانی ارائه منتورینگ و مشاوره در جهت تجاری سازی ایده ها، پذیرش در مرکز رشد روانسر، تسهیلات استقرار رایگان در فضاهای اشتراکی مرکز رشد و معرفی جهت اخذ تاییدیه شرکت خلاق را از جمله حمایت های پارک علم و فناوری از برگزیدگان این رویداد اسم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1864

به "رویداد جذب ایده در حوزه صنایع خلاق در اورامانات برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد جذب ایده در حوزه صنایع خلاق در اورامانات برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید