تور ارزان استانبول: ساخت هتلی با 451 اتاق در فرودگاه نو استانبول

به گزارش مجله نماشو، فرودگاه نو استانبول اعلام نمود که برای بهبود تجربه مسافران در این فرودگاه، هتلی مدرن با طراحی عالی و نوآوری های فنی بنا خواهد نمود.

تور ارزان استانبول: ساخت هتلی با 451 اتاق در فرودگاه نو استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

IGA، سازنده و اپراتور فرودگاه تازه استانبول (INA) که برای 25 سال با مسئولان آن قرارداد بسته است و گروه هتل های مستقر در لندن (YOTEL) قراردادی همه جانبه برای مدیریت هتلی در این فرودگاه امضا نموده اند. این هتل یکی از بزرگ ترین هتل های فرودگاهی در دنیا با 451 اتاق با لندساید و ایرساید خواهد بود. این هتل در داخل ساختمان ترمینال اصلی واقع شده است و به راحتی برای گردشگران تور استانبول، مسافران تجاری و تفریحی، خدمه هواپیما و افراد دیگر در فرودگاه و در محوطه اطراف آن قابل دسترسی است.

خدری سامسونلو، مدیر عامل شرکت خدمات فرودگاهی IGO (شرکت IGA Airport Operation) می گوید:

مفتخریم که YOTEL را به عنوان اپراتور هتل فرودگاه برگزیده ایم. ما در فرودگاه استانبول در حال تاریخ سازی هستیم. این پروژه که از چند لحاظ رکورد دنیای را در اختیار گرفته است و هم اکنون در مرحله ساخت وساز قرار گرفته است، بر دینامیک هوایی و حمل و نقلی منطقه ای سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا تاثیر خواهد گذاشت. فرودگاه تازه باعث تسریع در رشد شرکت هواپیمایی ترکیه، شرکت هواپیمایی حامل پرچم جمهوری ترکیه خواهد شد که به بیشتر کشورهای دنیا پرواز می نماید. همه کوشش ما معطوف به تعریف تجربه ای منحصربه فرد، کارآمد و بدون استرس برای مسافر است که زمان انتظار و کارهای اداری را کاهش بدهد.

YOTEL به اتخاذ رویکردی کامل و سازگار با فضای منحصربه فرد، نوآورانه، لوکس و مدرن ما یاری خواهد نمود. عمیقا اطمینان دارم که فرودگاه استانبول نمونه ای در سطح دنیای خواهد بود که نه تنها مهمان نوازی مشهور ترکیه را به دنیا خواهد نمایاند، بلکه برندی تازه را به دنیا معرفی خواهد نمود که مردم و قاره ها را به هم متصل می نماید. طبق برنامه ریزی ها، افتتاح فرودگاه تازه در تاریخ 29 اکتبر امسال انجام خواهد شد و ما خود را برای میزبانی از دنیا آماده می کنیم.

ظرفیت INA بعد از اتمام چهار مرحله به قدری توسعه خواهد یافت که حداکثر 200 میلیون نفر را در خود جای بدهد و درمجموع، شش باند و سه ترمینال خواهد داشت. در INA، بیش از 350 مقصد به یکدیگر متصل خواهند شد و تقریبا 100 ایرلاین در آن فرود خواهند آمد.

هوبرت ویرویت، رئیس هیئت مدیره YOTEL، درباره اولین سرمایه گذاری این برند در ترکیه گفت:

ما شاهد رشد و توسعه شهرنشینی و توسعه مالی ترکیه و به ویژه استانبول و افزایش محبوبیت آن طی چند سال گذشته بوده ایم. فرودگاه تازه استانبول باعث بیشتر شدن محبوبیت استانبول و تقویت اقتصاد ترکیه خواهد شد و YOTEL شادمان است که بخشی از آن باشد. منظره جاه طلبانه آن ها مبنی بر تبدیل فرودگاه بزرگ استانبول به بزرگ ترین مرکز حمل و نقل در دنیا، از نظر ما ایده ای بسیار مجذوب کننده بود و مفتخریم که برای اجرای این پروژه هیجان انگیز انتخاب شدیم. این شهر هم مانند YOTEL در پی موفقیت بیشتر است؛ بنابراین ما شرکای خوبی برای هم هستیم.

او ادامه می دهد:

استانبول، به طرزی باورنکردنی پرجنب وجوش است و به عنوان یک میراث دنیای یونسکو، سرشار از برنامه های تاریخی و فرهنگی است که این شهر را تبدیل به پنجمین شهر پر بازدید در دنیا نموده است. علاوه بر این، استانبول یکی از سریع ترین رشدهای اقتصاد شهری را در دنیا دارا است که علت محکمی برای گشودن هتل های بیشتر در این شهر در آینده است.

YOTEL، در دو منطقه از طراحی و استفاده هوشمندانه از فناوری استفاده نموده است - یک منطقه هوایی (ایرساید) شامل 102 اتاق و یک منطقه زمینی (لندساید) شامل 349 اتاق. هر دو بخش هتل فضاهای عمومی را در بر می گیرد که شامل مفهوم Club Lounge معروف امضای YOTEL است که به معنی خیابان های هوشمند، منطقه ها مخصوص استراحت، مراکز درمانی و اتاق هایی برای اتصال مردم به طبیعت است. منطقه زمینی شامل رستوران، کافه و سالن بدن سازی است که هفت روز هفته به صورت شبانه روزی باز است. هتل تازه بعلاوه دارای فضاهای انعطاف پذیر و مجهز به فناوری بی نظیر و ایدئال برای برگزاری جلسات کوچک و بزرگ، رسمی و غیر رسمی است که راحتی اهالی کسب و کار فرودگاه و مسافران را به طور یکسان در نظر گرفته است.

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2184

به "تور ارزان استانبول: ساخت هتلی با 451 اتاق در فرودگاه نو استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: ساخت هتلی با 451 اتاق در فرودگاه نو استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید