سامسونگ S22 جدیدترین پرچمدار خانواده کهکشانی ها

به گزارش مجله نماشو، خبرگزاری خبرنگاران- به تازگی شایعات و اخباری درباره جدیدترین سری سامسونگ S22 منتشر شده است و طبق این گزارشات، این گوشی احتمالا جایگزین سری S21 خواهد شد .

سامسونگ S22 جدیدترین پرچمدار خانواده کهکشانی ها

همه چیز درباره سامسونگ گلکسی S22

در حالی که بعضی کاربران به تازگی موقعیت خرید سامسونگ گلکسی S21 برایشان فراهم شده است؛ سامسونگ از احتمال عرضه پرچمدار نو خود، گلکسی S22 در ژانویه یا فوریه 2022 خبر داده است .

در ادامه ما تمام اطلاعات، شایعات و اخباری که درباره گلکسی S22 سامسونگ می دانیم را به شما می گوییم؛ از تاریخ عرضه، قیمت، ویژگی ها تا تصاویر احتمالی و لو رفته این گوشی پرچمدار را به شما می گوییم .

سامسونگ گلکسی S22

تاریخ عرضه: شایعات می گویند که در ژانویه یا فوریه گلکسی S22 سامسونگ عرضه می گردد؛ هرچند این تاریخ تایید نشده است.

قیمت: قیمت گوشی سامسونگ هنوز تعیین نیست؛ اما با آنالیز قیمت Samsung Galaxy S21 که از 799 دلار شد، ممکن است Samsung Galaxy S22 در همین رنج قیمت ظاهر گردد.

طراحی: سامسونگ گلکسی اس 22 و سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس احتمالاً شبیه به نسل های قبلی خود خواهند بود و شایعه شده است که S22 Ultra از طراحی زاویه دارتری برخوردار است که یادآور طیف گلکسی نوت است.

رنگ ها: شایعات نشان می دهد که Samsung Galaxy S22 و Galaxy S22 Plus ممکن است در رنگ های سفید، مشکی، رزگلد و سبز عرضه شوند؛ در حالی که Samsung Galaxy S22 Ultra ممکن است در رنگ های سیاه، سفید و قرمز تیره عرضه گردد.

صفحه نمایش: شایعه شده است که سامسونگ گلکسی S22 دارای صفحه نمایش 6.06 اینچی، S22 Plus یک صفحه نمایش 6.55 اینچی و S22 Ultra یک صفحه نمایش 6.81 اینچی است. انتظار می رود هر سه مدل دارای نرخ رفرش 120 هرتز باشند، اما احتمالاً با رزولوشن FHD+ برای دو مدل مقرون به صرفه تر و وضوح QHD+ برای Ultra عرضه می گردد.

دوربین: دوربین های 50 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و 12 مگاپیکسلی تله فوتو برای S22 و S22 Plus شایعه شده است. همه چیز برای Ultra چندان واضح نیست، اما ممکن است یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دو دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی داشته باشد.

تعیینات: بسته به منطقه، چیپست اسنپدراگون 898 یا اگزینوس 2200 را انتظار داشته باشید؛ احتمالاً با همان اندازه حافظه رم و فضای ذخیره سازی در محدوده S21 همراه است. این به معنای حدبیشتر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه در مدل Ultra یا 8 گیگابایت رم و حدبیشتر 256 گیگابایت حافظه در مدل های دیگر است.

باتری: باتری 3700 میلی آمپر ساعتی در S22، 4500 میلی آمپر ساعتی در S22 PLUS و 5000 میلی آمپر ساعتی در S22 ULTRA اشاره دارد. سرعت شارژ در S22 Ultra ممکن است بهبود یابد، اما احتمالاً 45 وات خواهد بود.

آنچه می خواهیم از سامسونگ S22 ببینیم

1. برگشت گزینه پشتیبانی از microSD

ما عادت داشتیم تا سامسونگ، همواره قابلیت پشتیبانی از microSD را داشته باشد؛ اما به تازگی در چند مورد این قابلیت حذف شده بود . هرچند با حذف این قابلیت، فضای ذخیره سازی بالایی در اختیار کاربران قرار گرفته است؛ اما ممکن است که کاربری بیش از فضای ذخیره سازی پیش فرض را احتیاج داشته باشد .

2. کاهش قیمت

قیمت گلکسی S21 سامسونگ در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند سال 2020 کاهش یافته است و این یک شاهکار تحسین برانگیز از سوی این شرکت است؛ اما برای قیمت گوشی در سال 2022 دوست داریم کاهش قیمت بیشتری را ببینیم . البته برای یک گوشی پرچمدار با فناوری های برتر بی شماری که دارد، کمی بی انصافی است انتظار کاهش قیمت زیادی را داشته باشیم .

3. نسخه های استاندارد هیجان انگیزتر

سامسونگ گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس ممکن است هیجان انگیزترین گوشی های هوشمند نباشند؛ اما همچنان انتخاب بسیار خوبی هستند . ترجیح بیشتر کاربران و منتقدان این است که بعضی ویژگی ها مانند قلم S Pen یا پشتیبانی از دوربین تله فوتو با زوم دیجیتال 100 برابری را در این گوشی ببینیم .

در گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس نسبت به مدل های قبلی کمتر هیجان زده شدیم؛ بنابراین مایلیم در مدل های سال 2022 جبران گردد .

در آخر برای آنالیز و خرید انواع گوشی هوشمند و قیمت گوشیمی توانید از یک جهت نو بهره ببرید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه نوترین مدل ها از برندهای روز دنیا، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می دهد. نباید فراموش کنید که این شرکت، با استفاده از مجرب ترین متخصصین در هدایت، انتخاب و خرید تا آخر جهت با شما همراه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1936

به "سامسونگ S22 جدیدترین پرچمدار خانواده کهکشانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ S22 جدیدترین پرچمدار خانواده کهکشانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید