سپاهان با شکست مس جای استقلال را گرفت

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و مس رفسنجان شروع کننده هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بودند که این بازی در نهایت با برد 2 بر یک سپاهان تمام شد.

سپاهان با شکست مس جای استقلال را گرفت

این بازی از ساعت 15 در استادیوم شهدای رفسنجان شروع شد. مس ابتدا در دقیقه 7 با گل محمد قاضی به رجحان رسید. سپاهانی ها در دقیقه 3+45 با ضربه سجاد شهباززاده بازی را به تساوی کشیدند و بازنده به رختکن نرفتند.

در نیمه دوم و در دقیقه 76، محمدرضا حسینی پیروز شد گل دوم سپاهان را وارد دروازه مس کند تا شاگردان محرم نویدکیا در سپاهان به یک برد ارزشمند برسند.

ملاقات دو تیم با قضاوت مهدی مرجان زاده بدون حاشیه هم نبود. در دقیقه 30 تیم مس یک گل وارد دروازه سپاهان کرد. این گل اعتراض شدید بازیکنان سپاهان را در پی داشت که معتقد بودند توپ به دست یکی از بازیکنان مس برخورد نموده است.

داور بعد از مشورت با داور چهارم، نظر خود را عوض و گل مس را مردود اعلام نمود. این تصمیم هم اعتراض اعضای تیم مس را در پی داشت و دقایقی باعث توقف مسابقه شد. این نیمه 7 دقیقه وقت اضافه داشت.

سپاهان با این برد 13 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال، جای این تیم را در رده دوم جدول گرفت. مس هم با این باخت 8 امتیازی و در رده دوازدهم جدول باقی ماند تا چشم انتظار سایر مسابقات این هفته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1464

به "سپاهان با شکست مس جای استقلال را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان با شکست مس جای استقلال را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید