شرایط تحصیل در جزیره پرنس ادوارد

به گزارش مجله نماشو، تحصیل در جزیره پرنس ادوارد (PEI)

جزیره پرنس ادوارد که کوچکترین استان کانادا محسوب می گردد، فرصت های قابل توجهی را در آموزش عالی مخصوصا در حوزه های تجارت و علوم دارد. تنها چیزی که این استان کم دارد شما هستید.

شرایط تحصیل در جزیره پرنس ادوارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

جزیره پرنس ادوارد (PEI) در منطقه دریایی شرق کانادا، واقع است. و به خاطر ساحل زیبا و شیوه زندگی راحتش مشهور است. حدود نیمی از جمعیت این جزیر در پایتخت استان، Charlottetown زندگی می کنند که تنها دانشگاه استان را نیز در خود جای داده است.

تعداد دانجویان بین المللی این استان بین سال های 2005 تا 2015، سه برابر شده است.

جمعیت: 147,000

جمعیت دانشجویان بین المللی: 851 (آمار سال 2014)

مکان های تحصیلی اصلی: Charlottetown

مزایای تحصیل در جزیره پرنس ادوارد

  • هزینه های پایین شهریه

دانشگاه جزیره پرنس ادوارد یکی از پایینترین نرخ شهریه ها را در کل کانادا و پایینترین نرخ شهریه در کل استان های دریایی را دارد.

  • قابلیت جا به جایی بین موسسات

دانشگاه جزیره پرنس ادوارد به پروتکل کل کانادا در خصوص قابلیت اتقال واحد دانشگاهی پایبند است که اظهرا می نماید همه دروس گذرانده شده توسط دانشجوی انتقای در طول دو سال اول تحصلات دانشگاهی در کانادا به رمسیت شناخته شده و کاملا بری اعطای مدرک محسوب می گردد (از جمله سال آخر تحصل در کانادا منجر به یک دیپلمای کالج و دروس انتقال دانشگاهی توسط کالج های محلی و کالج های دانشگاهی در بریتیش کلمبیا و آلبرتا).

  • زیبایی بی نظیر طبیعت

تپه های غلطان، جگل ها، ساحل های ماسه ای، خلیج های اقیانوسی و ماسه های قرمز مشهور این استان، جزیره پرنس ادوارد را به عنوان یک استان با زیبایی های طبیعی برجسته مشهور نموده است.

مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد (PEI) بعد از تحصیل

  • برنامه انتخاب استانی جزیره پرنس ادوارد (فرصت منحصر به فرد مهاجرت به کانادا به وسیله جزیره پرنس ادوارد)

دانشجویان بین المللی که از یکی از موسسات معتبر PEI فارغ التحصیل شده اند، می توانند از برنامه انتخاب استانی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP) اقامت دائم کانادا را اخذ کنند. گروه بازار کار PEI PNP یک برنامه برای فارغ التحصیلان بین الملللی با موضوع کارفرما است که فرصتهایی را برای کارفرمایان فراهم می نماید تا فارغ التحصیلان جدید کالج ها و دانشگاه های جزیره پرنس ادوارد را استخدام کنند.

  • برنامه فارغ التحصلان بین المللی آتلانتیک (طرح مهاجرت به مناطق آتلانیتک کانادا)

برنامه فارغ التحصیلان بین المللی آتلانتیک (AIGP) به فارغ التحصیلان بین الللی که از موسسات واجد شرایط آتلانتیک کانادا فارغ التحصیل شده اند، امکان ارائه اقامت دائم بدون داشتن یا کسب سابقه کار را می دهد. AIGP بخشی از برنامه آزمیاشی مهاجرت آتلانتیک (AIPP)، یک سرمایه گذاری جدید برای مهاجرت کانادا از سال 2017 به بعد می باشد.

  • اکسپرس اینتری

داوطلبین مهاجرت به کانادا به وسیله اکسپرس اینتری که تحصیلات خود را در یکی از موسسات PEI گذرانده اند، به خاطر سطح بالای تحصیلاتشان امتیاز قابل توجهی دریافت خواهند کرد. به علاوه، فارغ التحصیلان بین المللی کانادا که در موسسات آموزشی کانادا تحصیل نموده اند، سابقه کار که یکی از فاکتورهای مهم سیستم اکسپرس اینتری است را کسب خواهند کرد.

موسسات آموزشی جزیره پرنس ادوارد (PEI)

  • دانشگاه پرنس ادوارد (UPEI)

UPEI، تنها دانشگاه پرنس ادوارد است که رویکرد جامعی برای آموزش کارشناسی دارد. دوره های ارشد و دکترای این دانشگاه نیز بخوبی توسعه یافته و پایه پذاری شده اند. UPEI به خاطر کوشش های موفقیت آمیز بسیار در سطح بین المللی سازی، رفته رفته شهرت می یابد.

دروه های اصلی: آموزشف علوم تغذیه، دامپزشکی، علوم کامپیوتر

مکان: Charlottetown

کالج Holland

کالج Holland به خاطر فزونی در حرفه های تجاری و موسسه آموزش آشپزی غذاهای دریایی در سطح بین المللی شهرت دارد. هر دوی این موارد، تحسین تمجید قابل توجهی را برای این کالج به ارمغان آورده و دانشجویان را به طور داخلی و بین المللی جذب می نماید.

دوره ههای اصلی: موسسه آشپزی کانادا، مرکز آموزش های دریایی، علوم کاربردی و فناوری های مهندسی، تجارت، دانشکده هنرهای اجرایی

مکان: Charlottetown

اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید، فرم ارزیابی تحصیلی را تکمیل فرمائید.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3706

به "شرایط تحصیل در جزیره پرنس ادوارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تحصیل در جزیره پرنس ادوارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید