شوک و حرکت ناجوانمردانه ایران به تیم ملی والیبال قهرمان دنیا

به گزارش مجله نماشو، جوانان والیبال ایران که چندین پیش به عنوان قهرمانی دنیا رسیدند حالا با یک شوک بزرگ روبرو شده اند.

شوک و حرکت ناجوانمردانه ایران به تیم ملی والیبال قهرمان دنیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعضی وقت ها می گوییم که گفتن بعضی کلمات در حرف کار ساده ای است اما این موضوع که ما می خواهیم درباره آن صحبت کنیم حتی به زبان آوردنش نیز سخت است؛ قهرمانی دنیا، کاری که جوانان والیبال ایران چندی قبل پیروز به انجام آن شدند.

تیم قهرمان دنیا ایران؛ این عبارت به قدری بزرگ و مجذوب کننده است که هرگاه به چشممان بخورد، باز هم حس افتخار به ما دست می دهد. از آن هایی که بعد از شنیدنش به قول معروف می گوییم به ایرانی بودن خودمان افتخار می کنیم.

بعد از گذشت چند روز از این اتفاق مهم نه تنها پاداش ویژه ای به این تیم قهرمان دنیا ایران تعلق نگرفته که حالا یک شوک بزرگ نیز به بازیکنانش وارد شده و وعده قبلی که با آنها داده شده بود نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

پس از کسب مدال طلای دنیا در رسانه ها خبری مطرح شد مبنی بر اینکه بازیکنان تیم ملی جوانان به خاطر این قهرمانی از خدمت سربازی معاف شده اند. بعد از انتشار این خبر چند بازیکن در مصاحبه هایی بابت رقم خوردن این اتفاق ابراز خوشحالی نموده و از مسئولان تشکر کردند. با این حال اکنون همه چیز روی هوا رفته است.

بر اساس اطلاعات ما پس از پیگیری بازیکنان تیم ملی جوانان ایران در خصوص بحث معافیت سربازی به آنها گفته شده که فعلاً قانونی در این باره وجود ندارد و باید آنالیز های لازم انجام گردد تا اگر امکانش وجود داشت برای بحث معافیت آن ها اقدام گردد.

حالا بازیکنانی که پیش بینی می گردد می توانند تشکیل دهنده نسل طلایی تازه والیبال ایران باشند با یک استرس و نگرانی بزرگ روبرو شده اند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1402 بروزرسانی: 11 مرداد 1402 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5272

به "شوک و حرکت ناجوانمردانه ایران به تیم ملی والیبال قهرمان دنیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "شوک و حرکت ناجوانمردانه ایران به تیم ملی والیبال قهرمان دنیا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک و حرکت ناجوانمردانه ایران به تیم ملی والیبال قهرمان دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید