علی میری مقام سوم مسابقات وزنه برداری داخل سالن آسیا را به دست آورد

به گزارش مجله نماشو، نایب رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی گفت: علی میری مقام سوم مسابقات دسته 85 کیلوگرم وزنه برداری داخل سالن آسیا را به دست آورد.

علی میری مقام سوم مسابقات وزنه برداری داخل سالن آسیا را به دست آورد

با تور ترکیبی مالزی سنگاپور بالی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

شاهرخ پیری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ارومیه، با اشاره به حضور وزنه بردار شهرستان ارومیه در مسابقات داخل سالن آسیا در قالب تیم ملی وزنه برداری گفت: علی میری یکی از برترین وزنه برداران کشورمان در دسته 85 کیلوگرم است.

وی اضافه نمود: علی میری بیش از دو ماه است که در اردوهای متداول به سر می برد و از قبل امیدوار بودیم که بتواند نتیجه در خورشان تیم ملی را در مسابقات کسب کند.

نایب رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی گفت: علی میری یکی از آینده داران وزنه برداری کشورمان است و او در حالی در این مسابقات حضور دارد که در سن 22 سالگی به سر می برد.

وی با اشاره به حرکات میری در یک ضرب یادآور شد: وی در حرکت نخست یک ضرب نتوانست وزنه 155 کیلوگرمی را مهار کند و در ادامه در حرکت دوم این وزنه را توانست مهار کند و در حرکت سوم حرکت یک ضرب توانست وزنه 160 کیلوگرمی را بالای سر خود ببرد و در حرکت یک ضرب در مقام چهارم نهاده شد.

پیری با اشاره به حرکات میری در دو ضرب اعلام کرد: میری در حرکت نخست دو ضرب وزنه 195 کیلوگرمی را مهار کرد و در حرکت دوم توانست وزنه 201 کیلوگرمی را بالای سر ببرد و در حرکت سوم دو ضرب متأسفانه نتوانست وزنه 205 کیلوگرمی را مهار کند و با وزنه 201 کیلوگرمی به کار خود انتها داد.

وی تاکید نمود: میری در حرکت دو ضرب در مقام دومی ایستاد و در مجموع توانست با کسب 361 امتیاز پس از آل جمایلی از کشور عراق و علیمف از کشور ازبکستان به مدال برنز این دوره از مسابقات دست یابد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4040

به "علی میری مقام سوم مسابقات وزنه برداری داخل سالن آسیا را به دست آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی میری مقام سوم مسابقات وزنه برداری داخل سالن آسیا را به دست آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید