فوتبال دنیا، روایت شزنی از اتفاقی که باعث تشدید اختلافاتش با ونگر و خروجش از آرسنال شد

به گزارش مجله نماشو، فوتبال دنیا - وویچخ شزنی داستان اتفاق جنجالی دوران بازیگری اش در آرسنال که منجر به تشدید ناراضایتی او از سرمربی سابق این تیم شد را شرح داد.

فوتبال دنیا، روایت شزنی از اتفاقی که باعث تشدید اختلافاتش با ونگر و خروجش از آرسنال شد

به گزارش خبرنگاران، وویچخ شزنی، دروازه بان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در یک مصاحبه با شبکه BBC از آرسن ونگر سرمربی سابقش در آرسنال، انتقاد کرد و او را مسبب خروجش از تیمی دانست که عاشق آن بود.

شزنی تابستان سال 2017 در حالی از آرسنال به یوونتوس پیوست که دو فصل ماقبل آن به عنوان بازیکن قرضی برای رم بازی نموده بود. در حقیقت او آخرین بازی هایش برای آرسنال را در فصل 15-2014 انجام داد، همان فصلی که ونگر او را به نیمکت تبعید کرد و رخ دادن اتفاقی دیگر، این پیرمرد فرانسوی را متقاعد کرد که با انتقال سنگربان لهستانی اش موافقت کند: لو رفتن سیگار کشیدنش در رختکن آرسنال.

شزنی در این باره گفت: من احساسی دارم که هر آدم عادی ای دارد. من پیشتر از این عادت داشتم سیگار بکشم و به همین دلیل هم از سوی آرسن ونگر جریمه شدم. من برای او احترام فراوانی قائلم اما جریمه شدنم از سوی او درست مصادف گردیده بود با کنار گذاشته شدنم از ترکیب اصلی و به همین دلیل اوضاع و احوالم شدیداً به هم ریخته بود. من آن موقع که دوران بازیگری ام در لیگ برتر را شروع کردم 20 ساله بودم. شاید از نظر روانی آماده این کار نبودم و بازی در آنجا مرا معروف کرد. امابا این حال این اتفاقات سبب می گردد که بزرگ و پخته شوید. من الان یک همسر و پدرم پس زندگی ام کمی تغییر نموده است.

شزنی ادامه داد: می خواستم تمام دوران بازیگری ام در آرسنال باشم چون عاشق این باشگاه هستم و الان هم هنوز حامی آن هستم. من هر کاری می توانستم کردم که در آرسنال بازی کنم و الان حسرت می خورم که چرا بیشتر از این کوشش نکردم. من با آرسنال دو جام حذفی و یک جام خیریه بردم اما داست داشتم حداقل یک قهرمانی در لیگ برتر کسب کنم. گاهی اوقات اما شما باید با عقل تان تصمیم بگیرید نه فقط به احساسات تان.

سنگربان بانوی پیر سپس در پاسخ به این سؤال که چرا با اینکه می دانست باید نیمکت نشین جان لوئیجی بوفون گردد یوونتوس را انتخاب کرد، گفت: من با خودم گفتم گاهی اوقات برای اینکه یک پرش بلند انجام دهی باید یکی دو قدم به عقب برداری. با این حال نیمکت نشینی من در یوونتوس در زمان حضور بوفون پسرفت نبود چون من می دانستم که بالاخره بازی خواهم کرد. من در همان فصل هم 21 بازی کردم که برای یک دروازه بان دوم آمار بدی نیست. علاوه بر این از بوفون که یکی از بهترین های دروازه بان های تاریخ است چیزهای زیادی یاد گرفتم و برای دریافت جای او آماده شدم. پیوستن به یوونتوس بهترین فرصت شغلی بود که من می توانستم داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2680

به "فوتبال دنیا، روایت شزنی از اتفاقی که باعث تشدید اختلافاتش با ونگر و خروجش از آرسنال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، روایت شزنی از اتفاقی که باعث تشدید اختلافاتش با ونگر و خروجش از آرسنال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید