فوتبال دنیا، گزارش بیلد درباره اختلاف خامس رودریگس و نیکو کواچ در رختکن بایرن مونیخ

به گزارش مجله نماشو، فوتبال دنیا - یک نشریه آلمان جزئیاتی درباره بروز اختلاف میان خامس رودریگس و سرمربی اش در بایرن مونیخ ارائه نموده است.

فوتبال دنیا، گزارش بیلد درباره اختلاف خامس رودریگس و نیکو کواچ در رختکن بایرن مونیخ

به گزارش خبرنگاران، به دنبال انتشار اخباری مبنی بر اینکه خامس رودریگس پس از بازی اخیر بایرن مونیخ مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا، زوتر از سایر هم تیمی هایش استادیوم آلیانس آره نا را ترک نموده، اکنون نشریه بیل آلمان جزئیات بیشتری درباره دلایل نارضایتی این هافبک کلمبیایی ارائه نموده است.

این نشریه نوشته است که خامس از نیمکت نشینی هایش در بایرن مونیخ و همچنین تاکتیک های سرمربی خود نیکو کواچ ناراضی است و در رختکن تیم فریاد زده که اینجا فرانکفورت نیست و اشاره او به اینتراخت فرانکفورت تیم سابق کواچ بوده است.

هافبک سابق رئال مادرید که از دست سرمربی کروات خود خشمگین بوده، این حرکت را در نبود او و در حضور سایر بازیکنان تیم انجام داده و ناراحتی اش از عدم اعتماد کواچ به او برای حضور بیشتر در بازی های اخیر بایرن مونیخ بوده است، به خصوص سه بازی بدون برد متوالی اخیر باواریایی ها.

بیلد در ادامه گزارش خود نوشته است که نیمکت نشینی های خامس در این فصل سبب گردیده است که او به فکر ترک مونیخ بیفتد و قصد دارد که این موضوع را به اطلاع کواچ هم برساند. شکست ناباورانه رئال مادرید و برتری پرگل رم، توقف خانگی منچستریونایتد و بایرن مونیخ

بحرانی کوچکی که بیلد از وقوع آن در رختکن بایرن مونیخ خبر داده شامل نارضایتی دیگر بازیکنان تیم از کواچ هم می گردد که دلیل اول آن ارتباط برقرار کردن با دستیاران خود از جمله برادرش رابرت کواچ، تونی تاپالوویچ (مربی دروازه بان ها) و حسن صالح حمیدزیچ (مدیر ورزشی باشگاه) به زبان کروات است و آنها انتظار دارند که سرمربی شان به زبان آلمانی صحبت کند. دلیل دیگر نارضایتی آنها توجه ناکافی کواچ روی تاکتیک ها هجومی در قیاس با سرمربیان سابق تیم از جمله یوپ هاینکس و پپ گواردیولا است و اینکه او اغلب اوقات روی فاز دفاعی بازی تیمش تمرکز دارد.

سومین دلیل هم اصرار کواچ برای استفاده از سیستم چرخشی در این مقطع از فصل است که سبب گردیده برخی از بازیکنان از نیمکت نشین شدن شان با وجود ارائه عملکردی خوب، ناراحت شوند.

در همین حال گفته می گردد که تمرینات روز گذشته (چهارشنبه) باواریایی ها که تنها 52 دقیقه به طول انجامید هم باعث ایجاد سردرگمی در بازیکنان این تیم گردیده است چرا که برخی بازیکنان معتقدند کواچ تمریناتش را با شدت و فشردگی قابل قبولی که در اردوی پیش فصل داشت ادامه نمی دهد.

بایرن مونیخ فردا شب در بوندس لیگا به مصاف بوروسیا مونشن گلادباخ می رود و به بردن این بازی برای فرو نشاندن تنشی که در رختکنش شکل گرفته است، احتیاج دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2686

به "فوتبال دنیا، گزارش بیلد درباره اختلاف خامس رودریگس و نیکو کواچ در رختکن بایرن مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، گزارش بیلد درباره اختلاف خامس رودریگس و نیکو کواچ در رختکن بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید