فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، پیروزی تایلند مقابل قرقیزستان با کامبک در یک دقیقه

به گزارش مجله نماشو، تیم فوتسال زیر 20 سال تایلند در حالی قرقیزستان را شکست داد که با نتیجه 2 بر یک از این تیم عقب افتاده بود.

فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، پیروزی تایلند مقابل قرقیزستان با کامبک در یک دقیقه

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از تبریز، تیم های جمهوری قرقیزستان تایلند از ساعت 17 امروز (آدینه) در سومین دیدار از دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 12 سال آسیا در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند.

در این بازی که از سری مسابقات دیدارهای گروه دوم مسابقات برگزار گردید، تایلند بازی را بهتر از قرقیزستان شروع و در دقیقه 4 توسط تاواتچی ریرات دروازه حریف را باز کرد اما خوشحالی بازیکنان این تیم دوام زیادی نداشت و ژولدوشوف ماماتزیا در دقیقه 7 گل تساوی را به ثمر رساند.

تنها یک دقیقه پس از گل تساوی، قرقیزستان پیروز شد در دقیقه 8 بازی توسط ایساکوف دَمیر به گل دوم و رجحان دست پیدا کند. در دقیقه 17 پرامانونگ و تاواتچی ریرات دو گل دیگر برای تایلند به ثمر رساندند تا این دیدار با رجحان 3 بر 2 تایلند دنبال گردد. این نیمه در نهایت با رجحان 3 بر 2 تایلند به سرانجام رسید.

در نیمه دوم این بازی تایلند بیشتر روی دفاع متمرکز بود و قرقیزستان حملات خود را برای به تساوی کشاندن بازی افزایش داد اما در دقیقه 27 آرانسان یالاک چهارمین گل را برای تایلند به ثمر رساند. پس از این گل بازی به تعادل کشیده شد اما گلی در بر نداشت تا در نهایت با رجحان 4 بر 2 تایلند به سرانجام برسد.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 294

به "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، پیروزی تایلند مقابل قرقیزستان با کامبک در یک دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، پیروزی تایلند مقابل قرقیزستان با کامبک در یک دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید