تور ارزان روسیه: جام جهانی فوتسال، قزاقستان و روسیه به اسم صدرنشین صعود کردند، ازبکستان؛ حریف احتمالی ایران

به گزارش مجله نماشو، در صورتی که تیم ملی ایران به مقام دوم جدول گروه F جام جهانی فوتسال برسد، در دور یک هشتم نهایی این مسابقات مقابل دیگر تیم قاره آسیا یعنی ازبکستان به میدان خواهد رفت.

تور ارزان روسیه: جام جهانی فوتسال، قزاقستان و روسیه به اسم صدرنشین صعود کردند، ازبکستان؛ حریف احتمالی ایران

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، دور خاتمهی مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی، امشب (شنبه) با برگزاری ملاقاتهای گروه های A و B شروع شد.

در گروه A، ملاقات تیم های ونزوئلا و قزاقستان با تساوی یک-یک به خاتمه رسید و کاستاریکا هم با نتیجه 6 بر 2 بر لیتوانی غلبه کرد. در این گروه تیم های قزاقستان و ونزوئلا با 7 امتیاز و بر حسب تفاضل گل، رده های اول و دوم جدول را به خود اختصاص دادند و راهی یک هشتم نهایی شدند. کاستاریکا برای صعود باید منتظر نتایج سایر گروه ها بماند و لیتوانیِ میزبان هم حذف شد.

در گروه B، کمیته المپیک روسیه با نتیجه 4 بر یک از سد گواتمالا گذشت و ازبکستان با نتیجه 2 بر یک مقابل مصر به فزونی رسید. روسیه با 9 امتیاز و به اسم صدرنشین گروه B به جمع 16 تیم خاتمهی پیوست. ازبکستان هم با سه امتیاز و تفاضل گل برابر با گواتمالا و مصر، به اسم تیم دوم جدول به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و گواتمالا هم باید امیدوار باشد تا در میان شش تیم برتر رده سومی گروه های شش گانه قرار بگیرد.

با توجه به اینکه تیم دوم گروه B یعنی ازبکستان در دور یک هشتم نهایی باید به مصاف تیم دوم گروه F برود، در صورتی که ایران نتواند دوشنبه شب بر آرژانتین غلبه کند، به اسم تیم دوم گروه F از گروه خود صعود می نماید و در مرحله بعد مقابل ازبک ها صف آرایی خواهد نمود.

جدول رده بندی گروه های A و B به توضیح زیر است:

برنامه ملاقاتهای فردای جام جهانی فوتسال به این توضیح است:

گروه E

جزایر سلیمان - تایلند، ساعت 19:30، سالن کائوناس آره نا

پرتغال - مراکش، ساعت 19:30، سالن کلایپدا آره نا

گروه D

برزیل - پاناما، ساعت 17:30، سالن کلایپدا آره نا

جمهوری چک - ویتنام، ساعت 17:30، سالن کائوناس آره نا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2305

به "تور ارزان روسیه: جام جهانی فوتسال، قزاقستان و روسیه به اسم صدرنشین صعود کردند، ازبکستان؛ حریف احتمالی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: جام جهانی فوتسال، قزاقستان و روسیه به اسم صدرنشین صعود کردند، ازبکستان؛ حریف احتمالی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید