بسته خبری ، تیم جوانان دنبال مربی

به گزارش مجله نماشو، با اتفاقی تازه تیم جوانان برای تکمیل کادر مربیگری اش دنبال مربی می شود و به همین منظور از آنهایی که شرایط حضور در این پست را دارند خواسته ثبت نام نمایند.

بسته خبری ، تیم جوانان دنبال مربی

استقبال از داوران خانم

دو داور بانوی پر افتخار فوتسال ایران در بازگشت به ایران مورد استقابل داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری قرار گرفتند.گلاره ناظمی و زری فتحی داور اول و دوم بازی نیمه نهایی بین اسپانیا و روسیه بودند که در این بازی اسپانیا پیروز شد. زری فتحی در بازی رده بندی بین اوکراین و روسیه داور دوم بود و گلاره ناظمی هم به عنوان داور سوم در بازی نهایی بین پرتغال و اسپانیا حضور داشت.

تیم جوانان دنبال مربی

تیم جوانان ایران که به تازگی تشکیل شده همچنان برای تکمیل کادرش دنبال مربی جدید می گردد.فدراسیون برای متقاضیان حضور در این کادر شرایطی گذاشته که شامل یک) سابقه انجام حداقل 100 بازی در سطح اول فوتبال باشگاهی ایران،2)سابقه بازی یا مربیگری در یکی از تیم های ملی فوتبال ایران،3)دارا بودن مدرک مربیگری A آسیا است.

تاکنون این اتفاق و این روش انتخاب مربی برای تکمیل کادر تیم های ملی پایه مرسوم نبوده اما فدراسیون اعلام نموده لازم به ذکر است واجدین شرایط فوق می توانند جهت ثبت نام کلیه تعیینات و سوابق خود را در فرم مربوطه وارد کنند.

نفرات برگزیده هم پس از گزینش نهایی توسط فدراسیون فوتبال،به وسیله هیات های فوتبال سراسر کشور معرفی خواهند شد.

اعلام برنامه مجمع

ابراهیم شکورى سرپرست دبیرکلى فدراسیون فوتبال از برگزارى مجمع عمومى عادى فدراسیون در روز نوزدهم اسفندماه ساعت 10 صبح در هتل المپیک تهران اطلاع داد.بر همین اساس دستور جلسه مجمع عمومى عادى به این توضیح خواهد بود؛

1- بررسى گزارش عملکرد فدراسیون فوتبال در سال مالى 96-97،2- بررسى برنامه و بودجه سال مالى 97-98 3- گزارش صورت هاى مالى، حسابرسى مستقل و بازرس قانونى سال مالى 96 97 ،3- اصلاحات جدید مقررات انضباطى.

برد تیم ساحلی

مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از 16 الی 26 اسفند به میزبانی تایلند برگزار می گردد تا درنهایت سه تیم صعودکننده به جام جهانی پاراگوئه 2019 تعیین شوند.برهمین اساس در سومین اردوی آماده سازی تیم ملی در بوشهر ، طبق نظر کادرفنی یک دیدار درون اردویی با تیم پارس جنوبی برگزار گردید که در نهایت با پیروزی 4 بر 2 شاگردان اوکتاویو به انتها رسید. در این دیدار سرمربی تیم ملی اقدام به تعویض های متعدد جهت آنالیز وضعیت جسمانی و فنی بازیکنان کرد.

3-350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4761

به "بسته خبری ، تیم جوانان دنبال مربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری ، تیم جوانان دنبال مربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید