فکری: مهم این بود که از سپاهان امتیاز بگیریم، دنبال وقت تلف کردن نبودیم

به گزارش مجله نماشو، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی تیمش برابر سپاهان اصفهان توضیحاتی را ارائه کرد.

فکری: مهم این بود که از سپاهان امتیاز بگیریم، دنبال وقت تلف کردن نبودیم

به گزارش ، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری گفت: به هر 2 تیم خسته نباشید می گویم. بازی سخت و سنگینی بود، به ویژه برای ما، زیرا با تیم صدرنشین بازی داشتیم. می خواستیم فضا ها را ببندیم و فرصتی به حریف ندهیم تا منتظر اشتباهات حریف در ضد حمله بمانیم و به گل برسیم.

فکری در ادامه گفت: فضا را کمتر به حریف دادیم. برای من که تازه به تیم آمدم دریافت امتیاز مهم بود. برای شکل و شخصیت تیمی ما هم خوب بود که بازنده نباشیم و از بازیکنانم تشکر می کنم که دویدند و جنگیدند تا یک امتیاز را گرفتیم.

فکری اضافه کرد: نخستین بازی بود که روی نیمکت مسجد سلیمان نشستم و برایم مهم بود که تیم امتیاز بگیرد. می دانستم کار سختی داریم. به بازیکنان 2 تیم خسته نباشید می گویم که بازی جوانمردانه ای ارایه کردند. از تک تک بازیکنانم که با تمام وجود کوشش کردند و جنگیدند تشکر می کنم. مهم بود که گل نخوریم و یک امتیاز هم گرفتیم. بازیکنان نفت مسجد سلیمان نشان دادند که امتیازاتی که در نیم فصل اول دریافتد، اتفاقی نبوده است. امیدوارم در 10 بازی باقی مانده تا خاتمه لیگ فوتبال ایران بیشتر بازیکنان ما را ببینند.

فکری درباره بازی دفاعی تیمش مقابل سپاهان گفت: با توجه به داشته هایمان مقابل سپاهان بازی کردیم. سپاهان یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ است و از نظر مدیریت و تشکیلات شرایط خوبی دارد و نشان داده که صدرنشینی این تیم اتفاقی نبوده است. فکر نمی کنم می توانستیم از تاکتیک دیگری مقابل سپاهان استفاده کنیم. اگر دوباره به بازی برگردیم، به بازیکنان خلاق سپاهان فضا می دادیم و بهترین تاکتیک ممکن را در پیش می گرفتیم. اولین برنامه ما گل نخوردن بود. با این وجود فرصت هایی هم داشتیم و در نیمه اول یک شوت خوب زدیم. در نیمه دوم هم می توانستیم در بعضی مواقع به حریف ضربه بزنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که زمین افتادن زیاد بازیکنان این تیم چه دلیلی داشت؟ گفت: دوست نداشتم اتلاف وقت کنیم. در همه بازی ها با توجه به تعداد زیاد تعویض ها، پنج- 6 دقیقه وقت تلف می گردد. بعضی مواقع مصدومیت باعث افتادن بازیکنان ما می شد. تیمی مثل با توجه به بازیکنانی که دارد به حریف فشار زیادی می آورد و باعث مصدومیت بازیکن حریف هم می تواند بگردد. نه من و نه بازیکنانم به دنبال اتلاف وقت نیستیم و کوشش می کنیم که بازی جوانمردانه ای انجام دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1653

به "فکری: مهم این بود که از سپاهان امتیاز بگیریم، دنبال وقت تلف کردن نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: مهم این بود که از سپاهان امتیاز بگیریم، دنبال وقت تلف کردن نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید